Geplaatst door Trust

Zev Davidson nieuwe country manager Benelux voor Trust International B.V.

Trust, het one-stop-merk voor digitale lifestyle-accessoires, verwelkomt Zev Davidson als country manager Benelux. In deze rol is hij verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de positie van Trust in de Benelux markt.

“We groeien snel, mede ingegeven door onze grote ambitie om onze positie verder uit te bouwen met een A-Brand executie. Nadat we in andere landen de organisatie verder versterkt hebben, willen we dat nu ook in de Benelux,” aldus Martijn Lutgerink, CCO Trust.

Zev Davidson voegt toe: “Ik kijk ernaar uit om in deze dynamische markt de positie van Trust verder uit te bouwen. De Benelux markt kenmerkt zich door een kritische consument en een grote dynamiek tussen de diverse Online & Retail verkoopkanalen. Ik denk dat Trust met zijn positionering voor alle partijen een duidelijke rol met toegevoegde waarde kan spelen.”

Davidson werkte de laatste twee jaar voor Reckitt Benckiser Benelux als Sales & Marketing Director Benelux waarin hij vooral de Nederlandse business weer terug op de kaart heeft gezet. Daarvoor was hij negen jaar werkzaam bij Procter & Gamble in diverse commerciële rollen waarvan de laatste als Commercial Director Skin, Health & Personal Care. Hij heeft met grote retailers en e-tailers met een uitgebreid productportfolio gewerkt in zowel Nederland als België, de dynamieken in de markt gemanaged en heeft succesvol de groei gestimuleerd. Waar het bouwen aan succesvolle teams en het coachen en ontwikkelen van mensen centraal stonden. Tot slot heeft Zev zijn studie Bestuurskunde in Leiden genoten.

Over Trust International
Trust International is het one-stop-merk voor digitale lifestyle-accessoires. Wij zijn een wereldwijd opererend bedrijf met een duidelijke missie: het dagelijks leven makkelijker maken met handige oplossingen. Ons brede assortiment bestaat uit kwaliteitsproducten tegen een betaalbare prijs, om in elke behoefte te voorzien, in huis, op kantoor en onderweg. Of het nu gaat om je laptop, console, tablet, pc, smartphone of tv. Ontdek al onze merken: Trust Home & Office, Trust Mobile, Trust Smart Home en Trust Gaming.