Logo Emerce Academy
Digital Marketing

Growth Marketing

Hoe kun je als marketeer structureel groei realiseren zonder alleen te leunen op kanalen, campagnes of losse tactieken? Hoe werkt experiment gedreven marketing in de praktijk? En hoe ontwikkel je een echte growth mindset binnen je organisatie?

Tijdens deze kennissessie ontdek je hoe je met de Growth Marketing methodiek sneller, slimmer en duurzaam kunt groeien.
Gratis voor leden van het Emerce team abonnement
Nog geen lid? Neem een Emerce abonnement of doe mee voor 95 euro
Kun je er niet live bij zijn? Schrijf je in en ontvang achteraf de opname
Voor wie?

Deze sessie is voor junior tot senior marketeers, growth professionals en digital strategen die hun marketingaanpak willen verrijken met een experiment-gedreven mindset. Basiskennis van marketing en sales is gewenst.

Type
Deep dive
Docent
Jorg Eising
Locatie
Online classroom
Datum
26 maart 2026
Tijd
14:00 - 15:00 uur

Omschrijving

Je leert niet hoe je campagnes opzet of welke kanalen je zou moeten gebruiken. In plaats daarvan ontdek je een nieuwe manier van denken, gebaseerd op experimenteren, data en focus op echte groei.

Tijdens de sessie duiken we in de growth methodiek, met aandacht voor mindset, strategie en experiment design.

Tijdens deze training

Wat is Growth Marketing en waarom werkt het anders dan traditionele marketing?
Growth Strategy & Growth Mindset: denken als een growth marketeer
Praktische voorbeelden en cases uit de praktijk

Resultaten

Wat je leert:
De essentie van de Growth Marketing methodiek en hoe je die toepast
Hoe je denkt en werkt met een growth mindset
Hoe je effectieve experimenten ontwerpt, uitvoert en beoordeelt
Hoe je als marketeer waardevolle groei realiseert zonder afhankelijk te zijn van kanalen of tactieken

Trainer

Jorg Eising
Jorg Eising Growing meaningful brands

Jorg Eising is growth marketeer en Growth Hacker bij Sprints & Sneakers, een bureau dat bedrijven helpt snel, meetbaar en schaalbaar te groeien. Hij is gespecialiseerd in datagedreven marketing, paid advertising en het ontwikkelen van growth strategieën voor zowel startups als grote merken zoals Qmusic, Lucas Bols en Vitaminstore. Jorg deelt zijn kennis regelmatig tijdens sessies en events over growth marketing en impactvolle merkontwikkeling.

Veelgestelde vragen

Is de kennissessie gratis?
Deelname is gratis voor members van het Emerce Team-abonnement. Voor niet-members bedraagt de deelnamekosten €95.
Krijg ik toegang tot de opname?
Ja, na de sessie ontvang je een opname per e-mail. Members krijgen daarnaast onbeperkt toegang via Emerce TV.
Wat als ik niet live kan deelnemen?
Geen probleem. Je ontvangt achteraf automatisch de opname, zodat je niets mist.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!

Contact Persoon
Bobbie Ann van Baal Product Manager