De nieuwste ontwikkelingen in digital marketing
Voor ambitieuze marketing- en mediaprofessionals. Leer alles over strategie, advertising, social media, videomarketing en meer.
De nieuwste ontwikkelingen in digital marketing

Vind je training
Alle Digital Marketing trainingen
Deep dive: AI omzetgroei voor MKB
Deep dive: LinkedIn Marketing strategie
Deep dive: Kennissessie: ChatGPT in Copywriting
Deep dive: Kennissessie: SEO Copywriting met AI
Deep dive: TikTok strategie & advertising
Deep dive: TikTok Fundamentals
Deep dive: Video Shorts
Deep dive: Toekomst van SEO
Deep dive: Google Ads fundamentals
Deep dive: Virtuele Merkambassadeurs
Deep dive: Performance Branding
Deep dive: GA4 Personalisatie & Privacy-proof targeting
Deep dive: Influencer Marketing Strategie
Deep dive: SEO Copywriting mét AI
Deep dive: AI Marketing Strategie
Deep dive: Bouw je eigen ChatGPT
Deep dive: Google Ads: creatie & testing
Deep dive: Retentie Growth Hacking
Deep dive: Google Tag Manager
Masterclass: Managen zonder Macht
Deep dive: SEO Copywriting
Deep dive: SEA Budget Management
Deep dive: Growth Leadership
Masterclass: Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering
Deep dive: ChatGPT in copywriting & conversie
Deep dive: Instagram Marketing
Training: Advanced Marketing Analytics
Training: B2B Online Marketing
Training: Growth Marketing
Deep dive: Formulieren en Checkouts
Deep dive: Branding & Positionering
Deep dive: Video Marketing
Tijdens deze sessie pakken we heel grondig één bepaald onderwerp beet. Zo verdiep je je in oplossingen, onderzoek je gezamenlijk een casus of verken je nieuwe, innovatieve ideeën. Een deep dive duurt ongeveer twee tot vier uur.
Bij een masterclass krijg je les van een internationale thought leader. Hij of zij praat je helemaal bij over het onderwerp van zijn of haar expertise. Een masterclass duurt ongeveer drie tot vier uur.
In een training neem je de tijd om dieper of breder op een specifiek onderwerp in te gaan en kennis te maken met de belangrijkste kenmerken en issues van het specifieke onderwerp. Er komen casussen en opdrachten aan bod. Een training duurt een tot drie dagen.
Een workshop bevat zowel theorie als praktische opdrachten, die gezamenlijk tijdens de sessie besproken worden. Een workshop duurt ongeveer twee tot vier uur.
De trainingen van Emerce Academy kun je ook samen met je team of collega’s volgen op een datum en locatie naar keuze.