Naar Emerce.nl

Community Management


Voor wie?  –  Locatie & Programma  –  Docent  –  Beeckestijn Business School  –  Inschrijven

Bouw je eigen ‘fanbase’

Hoe kan een fanbase strategisch bijdragen aan de realisatie van de doelstellingen en kpi’s? Wat is de rol en toepassing van deze fanbase-community voor jouw organisatie? Wat zijn de trends en ontwikkelingen binnen communities? En wil je weten hoe je van bestaande klanten een succesvolle fanbase maakt? In deze eendaagse training leer je wat er nodig is om je achterban te activeren, te binden en te belonen.


Voor wie?

De training Bouw je eigen fanbase is bedoeld voor degene die (mede) verantwoordelijk is voor het bepalen van de marketing-en klantstrategie. Andere veel voorkomende functies bij deze training zijn: (content en online-) marketeers, social media experts, webcare specialisten, customer care managers, customer success managers, customer relationship managers en online professionals.

Je leert:

  • Aan welke strategische doelstellingen een fanbase kan bijdragen
  • Hoe je een succesvolle fanbase opzet
  • Hoe je fans kunt maken, aan je binden en kunt activeren
  • Hoe je met goede content je fanbase kunt uitbouwen: wat wel werkt en wat niet?
  • Een community plan opstellen en met welke  doelstellingen, KPI’s en metrics
  • Hoe je jouw organisatie optimaal kunt activeren voor je fans
  • Moderatie van een community en wat de rol is van de community manager
  • Hoe je op basis van meten en analyseren je bestaande community kunt verbeteren


Wanneer, waar en investering?

Bekijk de agenda voor alle startdata. In Amsterdam, Leusden en Utrecht.

€ 785,- voor een dag, exclusief btw, inclusief materialen en lunch

Programma Community Management

09:30 – 12:30 Community & fanbase management strategie & organisatie
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Community management & fanbase: traffic, content, activatie en moderatie


Docent

Bart Meerdink is een bevlogen spreker en Digital Strategist. Hij heeft een brede achtergrond in digitale marketing en wordt het meest vrolijk van social media, customer experience en slimme conversational toepassingen. De rode draad in zijn werk is hoe je digital zo menselijk en relevant mogelijk maakt. Naast zijn werk als docent helpt Bart bedrijven met hun digitale strategie en implementatie.

 


Emerce Opleidingen

Emerce Opleidingen verzorgt de training in partnership met Beeckestijn Business School. Emerce is het belangrijkste multichannelplatform over online business en -marketing in Nederland. Emerce biedt managers en ondernemers in e-business inspiratie en concrete tools voor innovatieve marketing, e-commerce en business.  Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management.


Heb ik wat er voor nodig is?

Stel jezelf de volgende vragen. Wil ik weten hoe ik voor mijn klanten een community kan organiseren? Wil ik weten hoe ik mijn klanten tot fan van mijn bedrijf kan maken? Kunnen mijn klanten/fans mij helpen met het behalen van mijn doelstellingen/kpi’s? Driemaal ‘Ja’, dan is het slim om mezelf nu in te schrijven voor deze opleiding.



  • Beste docenten van NL
  • Netwerken op niveau
  • Exclusief bij Emerce

Opleidingsinformatie
  • Opleidingsgebied1 dag
  • Opleidingsniveau:HBO+
  • Investering:785
  • Datum:
    → 10 januari 2020
    → 15 mei 2020


Verwante opleidingen