Naar Emerce.nl

Deep dive Digital Teams

Design vanuit Gedragspsychologie

Hoe verbeter je het design van bedrijfsstrategieën, websites, online campagnes en apps voor meer online resultaat? Hoe beïnvloed je het gedrag van je de klanten op een positieve manier? Leer in deze deep dive welke  wetenschappelijk bewezen tactieken uit de gedragspsychologie direct toepasbaar zijn op je (bestaande) funnel, voor maximaal resultaat. 

✔️ Ontdek hoe je de principes uit de gedragspsychologie toepast op je online funnel

Ben je verantwoordelijk voor het commercieel resultaat van een website, campagne of app? Dan ben je geholpen met een praktisch toepasbaar model, gebaseerd op bewezen succesvolle beïnvloedingsprincipes uit de gedragspsychologie. Ontdek hoe je de flow, het design en tekst van je online customer journey kunt verbeteren om je business doelen te behalen

Doorloop in één ochtend de 10 concrete stappen voor gewenst gedrag, door de juiste (sales)argumenten te communiceren.En ontdek welke  effectieve design principes dit proces ondersteunen.

“Voor  ‘Design vanuit gedragspsychologie‘ moet je eerst extreem scherp definiëren wat het gewenste gedrag is per segment, voordat je de design-trukendoos opent.”

Voor wie:

Deze deep dive is bedoeld voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is voor een online funnel of journey. Zoals (online) marketeers, bedrijfseigenaren, ontwerpers, strategen, teamleiders, product owners en copywriters.

Tijdens deze deep dive leer je: 
  • Een praktische methode voor ‘Design vanuit gedragspsychologie’ (inclusief template)
  • Het gedrag van mensen sturen op basis van inzichten uit cases van #1 brands
  • Je online funnel (her)ontwerpen
De juiste voorbereiding:
  1. Bepaal vooraf de concrete online funnel die je wilt verbeteren met gedragspsychologie. 
  2. Heb je nog geen Google account? Maak er dan één aan (we werken met een gedeeld Google document).
Programma 9:30 – 13:00
  • Wat is ‘Design vanuit gedragspsychologie’ en waarom is dit een andere manier van denken?
  • Uitleg template met de 10 stappen
  • Theorie en voorbeeldcases per stap
  •  Vertaling stappen naar je eigen funnel 
  • Effectieve design principes die leiden tot het gewenste gedrag
Docent

Pieter Jan Troost is strateeg en ontwerper vanuit de gedragspsychologie. Hij heeft maar één doel: meer resultaat. Hiervoor past hij principes uit gedrags- en overtuigingspsychologie toe op het design van bedrijfsstrategieën, websites, online campagnes en apps. Hij werkt al ruim 20 jaar voor een breed scala aan branches, aan zowel B2C als B2B producten en diensten. Op dit moment werkt hij als Chief Product Officer aan de scale up iBuyflowers.com, een online B2B bloemen marktplaats in de Verenigde Staten.

 

Opleidingsinformatie
  • OpleidingsgebiedOnline classroom
  • Investering:€245
  • Datum:→ 9 september 2021


Verwante opleidingen