Logo Emerce Academy
Digital Marketing

Bouw je eigen ChatGPT

Wil je je eigen virtuele assistent bouwen en slimmer werken? Dan is nu het moment om je eigen GPT te creëren. Het bouwen van je eigen GPT's is de toekomst. In 3 maanden tijd zijn er meer dan 3 miljoen GPTs ontwikkeld. Met een op maat gemaakte GPT verbeter je de gebruikerservaring, creëer je betere output in minder tijd en waarborg je de privacy en beveiliging van gevoelige gegevens.
Leer slimmer prompts schrijven die de basis vormen van je eigen GPTs
Creëer een virtuele assistent die je helpt bij diverse taken en vragen
Ontdek de structuur en do’s en dont’s en zet je GPTs in als verlengstuk van je business
Voor wie?

Deze training is bedoeld voor professionals die meer willen leren over het effectief gebruik van AI voor copywriting en conversie. Dit omvat marketeers, ondernemers en copywriters die willen profiteren van de voordelen van de nieuwe AI ontwikkelingen en taalmodellen. Zowel B2C, als B2B. Er is plek voor maximaal 12 deelnemers. Een betaald account is vereist voor deze cursus.

Type
Deep dive
Docent
Martin van Kranenburg
Locatie
Online classroom
Beschikbare data
Datum
4 en 11 februari 2025
Tijd
09:30 - 12:30 uur
Datum
10 en 17 april 2025
Tijd
09:30 - 12:30 uur
€ 690 |
Datum kiezen & inschrijven

Omschrijving

Het bouwen van je eigen GPT’s is de toekomst. Programmeerkennis is niet langer vereist; je creëert als het ware een tweede brein, je persoonlijke assistent. Als ondernemer kun je nu je eigen AI-team samenstellen.

Met je eigen GPT’s bespaar je uren per week, of het nu gaat om marketingteksten, vacatureteksten, productbeschrijvingen, SEO-teksten of dataverwerking. Het afstemmen van je GPT op je eigen waarden en behoeften zorgt voor een verbeterde gebruikerservaring. Hierbij behoud je ook je eigen schrijfstijl en tone of voice.

Leer tijdens twee dagdelen alles over het bouwen van je eigen ChatGPT. Optimaliseer je contentproces en produceer meer content in minder tijd, met behoud van je eigen stijl. Ontdek hoe je met eigen GPTs effectiever content creëert én analyseert.

Tijdens deze training

Dag 1 | Bouw je eigen AI-assistenten

Leer effectief je eigen ChatGPTs bouwen. Voor jezelf, je team of voor in de GPTstore. Wat zijn GPTs? Waarom zijn ze zo populair? Hoe schrijf je een GPT in je eigen stijl? Je ontdekt welke GPTs je in de verschillende fasen van je content creatie en schrijfproces inzet. Welke al bestaan en hoe je daar gebruik van maakt. Werk efficiënter, ontdek nieuwe businesskansen en neem een voorsprong op je collega’s en concurrenten.

 

Je ontvangt voor de training een intake en vragenlijst zodat je scherp hebt welke GPT je gaat bouwen.

Dag 2 | Theorie in de praktijk

Je brengt je opgedane kennis meteen in de praktijk. Om je daarbij te helpen, organiseren we een terugkomsessie waarin je je eigen ChatGPTs  presenteert en waardevolle feedback ontvangt. Krijg tips en trucs om je GPT direct te verbeteren en je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen. 

 

Na afronding ontvang je een certificaat van deelname.

Resultaten

Bij je inschrijving ontvang je het boek “Schrijven voor het Brein”. Dit boek biedt waardevolle inzichten en tips om je schrijfvaardigheden te verbeteren en je kennis bij te spijkeren.

Ontdek tijdens deze training:
De structuur en bewezen technieken van prompt writing
Hoe je deze GPTs effectief inzet in alle fasen van de klantreis
Hoe je je schrijfproces optimaliseert en sneller winstgevende teksten creëert
Welke beveiligings prompts er zijn om je ChatGPT af te schermen
De 7 bewezen criteria waaraan converterende content en copy moet voldoen
De laatste AI tools en praktijkvoorbeelden van succesvolle toepassingen

Trainer

Martin van Kranenburg
Martin van Kranenburg Nr. 1 spreker over neuromarketing en conversiegericht schrijven

Martin van Kranenburg is dé expert op het gebied van online marketing, gedragspsychologie, en copywriting. Met een ongeëvenaarde passie voor het optimaliseren van conversie en het inzetten van psychologische inzichten is hij een van de meest gevraagde sprekers en trainers van dit moment. Met zijn 25 jaar ervaring en focus op innovatie zet hij marketeers en teams in beweging om alles uit AI en ChatGPT te halen. Hij daagt je uit om buiten de gebaande paden te denken. Martin leert je hoe je met de kracht van taal écht verbinding kan maken met je doelgroep.

Hij is drie keer beoordeeld als beste spreker van de Webwinkel Vakdagen (2021, 2023 en 2024).

Reviews

Jody Hoogendoorn

Van de eerste tot de laatste minuut zeer interessant en boeiend. Veel geleerd en genoten van Martin zijn enthousiasme!

Andere trainingen in Digital Marketing
Video Shorts
Social media draait meer dan ooit om korte video’s. De platforms van vandaag - YouTube Shorts, LinkedIn Shorts, Instagram Reels, en TikTok - bieden een ongekende kans om een breed publiek aan te spreken en betrokkenheid te creëren. Veel creators en merken staan voor de uitdaging om met korte video's op te vallen en hun zichtbaarheid te vergroten.In deze training ontdek je precies wat nodig is om korte video’s effectief in te zetten.
Toekomst van SEO
Wat is de impact van Search Generative Experience (SGE), Google AI Overviews op SEO? Search staat op het punt volledig te veranderen. Met de opkomst van AI en nieuwe zoek gewoonten is het essentieel om bij te blijven. Daarnaast zien we de opkomst van Social Search op platforms zoals Instagram en TikTok. De SEO-specialist wordt uitgedaagd om zich aan te passen aan het veranderde zoekgedrag van de gebruikers. Het draait om het begrijpen van zoekintenties, het creëren van waardevolle content en het bieden van interactieve ervaringen.
Google Ads fundamentals
De rol van de SEA specialist in 2025 verschilt sterk van die van 10 jaar geleden. Dit betekent niet dat de SEA specialist minder relevant is. Integendeel, de rol is belangrijker dan ooit, maar ziet er anders uit. Het is belangrijk om het algoritme de juiste input en context te geven om optimaal te functioneren. Upgrade tijdens deze training je Google Ads vaardigheden. Leer over brede zoekwoorden, cross-network campagnes zoals Performance Max, geautomatiseerde biedstrategieën en de integratie van AI.
Bekijk meer

Veelgestelde vragen

Kan ik de training ook incompany volgen?
Ja, alle trainingen kunnen ook specifiek voor je team of organisatie worden georganiseerd op de door jou gewenste locatie en tijd. Neem contact op via academy@emerce.nl voor meer informatie.
Kan ik een optie nemen op een training?
Dat is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar academy@emerce.nl en wij houden een plekje voor je vrij.  
Kan ik me voor meerdere trainingen aanmelden?
Ja dit kan. Stuur een mail naar academy@emerce.nl met de aanvraag voor de verschillende trainingen die je wilt volgen.
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Ja, dat kan tot een maand voor aanvang van de opleiding zonder dat er kosten in rekening worden gebracht. Voor annuleringen gelden de algemene voorwaarden.
Komen er nog nieuwe data online?
We plannen de trainingen extra in bij voldoende animo. Zo kun je als je op een eerdere datum niet beschikbaar was toch aansluiten.
Wanneer kan ik mijn factuur verwachten?
Op het moment dat de training definitief doorgaat, versturen we de factuur naar het opgegeven mailadres. 
Vinden de trainingen online of op locatie plaatst?
Dit is per sessie verschillend. Op de opleidingspagina van de training vind je de locatie. 
Wat is het verschil tussen de verschillende formats?
Masterclass – Een internationaal erkende expert deelt zijn expertise. (drie á vier uur). Training – expert praat mensen bij in een á drie dagen (of zes á twaalf uur online verspreid over meerdere momenten). Deep dive – een specifiek onderwerp waar je in een korte tijd (drie a vier uur) de diepte over ingaat met een expert. Workshop – staat voor actief meedoen. Opdrachten maken en mee doen.
Wat zijn de locaties van de fysieke trainingen?
Amsterdam, Haarlem, Utrecht, Leusden en Amersfoort. 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!

Contact Persoon
Bobbie Ann van Baal Product Manager