Logo Emerce Academy
Digital Marketing

Branding

Sterke merken genereren meer omzet. Volgens de Brand Relevance Index rond 30% meer. Wil je merkgroei met als gevolg meer omzet?
Wil jij:
Hét onderscheidende en sterke merk in je categorie zijn?
Merkbekendheid én voorkeur voor je merk opbouwen?
Weten hoe jij Branding succesvol aanpakt zonder er (te) veel tijd en geld aan uit te geven?
Voor jou?
  • Marketing-, Communicatie- en Mediaprofessionals
  • Managers
  • Merkeigenaren
  • E-commerce Managers
  • Content Managers en Makers

Kortom: iedereen die interesse heeft in het bouwen van een sterk merk.

Niveau: Medior
Type
Deep dive
Niveau
Medior
Docent
Merel Braakman & Samantha Nagtegaal
Locatie
Online classroom

Omschrijving

Wil je merkgroei met als gevolg meer omzet? Begin dan met Branding. En als je nu denkt; ik genereer wel een hogere omzet door meer budget uit te geven aan leadgeneratie en sales. Niet doen! Geen andere tactiek biedt jou zo’n consistent resultaat als Branding.

Tijdens deze training

Branding begrippen
Merkstrategie + concrete oefening
Consistente uitrol + interactief praktijkvoorbeeld
Vragen en tips

Het wordt een dynamische deep dive waarin we volop inspireren, informeren én activeren!

Na deze training weet je:

De belangrijkste Branding begrippen, stappen en modellen.
Welke elementen cruciaal zijn voor het bouwen van een sterk merk.
Hoe een succesvolle merkstrategie wordt opgezet.
Welke drie onderdelen het grote verschil maken.
Hoe jij jouw merk consistent uitbouwt.
Hoe andere sterke merken dit doen.

Docenten

Merel Braakman & Samantha Nagtegaal
Merel Braakman & Samantha Nagtegaal Digitale Marketing & Branding experts

Digitale Marketing & Branding experts Merel en Sam van Digitalheads hebben ervaring bij mooie merken als Bol.com, Parkmobile, Funda, Volkswagen, Albert Heijn, KPN en zetten een uniek programma voor jou op waarmee jij je merk direct naar het volgende niveau brengt. Al meer dan 100+ mensen en 45+ merken namen deel aan de groeps-, incompany cursussen, kennissessies en workshops.

Veelgestelde vragen

Kan ik de training ook incompany volgen?
Ja, alle trainingen kunnen ook specifiek voor je team of organisatie worden georganiseerd op de door jou gewenste locatie en tijd. Neem contact op via academy@emerce.nl voor meer informatie.
Kan ik een optie nemen op een training?
Dat is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar academy@emerce.nl en wij houden een plekje voor je vrij.  
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Ja, dat kan tot een maand voor aanvang van de opleiding zonder dat er kosten in rekening worden gebracht. Voor annuleringen gelden de algemene voorwaarden.
Komen er nog nieuwe data online?
We plannen de trainingen extra in bij voldoende animo. Zo kun je als je op een eerdere datum niet beschikbaar was toch aansluiten.
Wanneer kan ik mijn factuur verwachten?
Op het moment dat de training definitief doorgaat, versturen we de factuur naar het opgegeven mailadres. 
Wat is het verschil tussen de verschillende formats?
Masterclass – Een internationaal erkende expert deelt zijn expertise. (drie á vier uur). Training – expert praat mensen bij in een á drie dagen (of zes á twaalf uur online verspreid over meerdere momenten). Deep dive – een specifiek onderwerp waar je in een korte tijd (drie a vier uur) de diepte over ingaat met een expert. Workshop – staat voor actief meedoen. Opdrachten maken en mee doen.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!

Contact Persoon
Bobbie Ann van Baal Product Manager