SEA Budget Management
Deze deep dive is bedoeld voor SEA-specialisten met 1-3 jaar ervaring die meer grip willen krijgen op hun budgetten in Google Ads en Bing Ads. De inhoud van het programma is grotendeels universeel maar houd er rekening mee dat een aantal onderdelen specifiek van toepassing zijn op zoekcampagnes. Het richt zich op professionals die al bekend zijn met de basisprincipes van zoekmachineadvertenties en die hun kennis willen verdiepen op het gebied van geavanceerde budgetstrategieën.
Omschrijving
Ontdek geavanceerde budgetstrategieën voor Google Ads en Bing Ads, zodat je de controle over je advertentie-uitgaven behoudt en het maximale uit je budgetten haalt.
Tijdens deze sessie leer je hoe metrics van invloed zijn op je budget, waarom een goed gestructureerd account essentieel is voor budgetbeheer, en hoe je budgetmanagement kunt automatiseren. Daarnaast ontvang je praktische tips die je direct kunt toepassen op je eigen accounts.
Na afloop van de sessie zul je beter in staat zijn om de uitdagingen van budgetbeheer in Google Ads en Bing Ads aan te pakken. Je krijgt concrete handvatten om je budgetbeslissingen te beïnvloeden en meer controle te krijgen over je advertentie-uitgaven.
Tijdens deze training
Ontdek hoe je waardevolle kansen kunt identificeren, zelfs met een beperkt advertentiebudget. Leer hoe je slimme strategieën kunt toepassen om het maximale uit je budget te halen en je ROI te optimaliseren.
Leer hoe je verloren vertoningen kunt verminderen en het maximale potentieel van je advertenties kunt benutten. Ontdek technieken om je zichtbaarheid te vergroten en ervoor te zorgen dat je advertenties op het juiste moment aan de juiste doelgroep worden getoond.
Ontdek waarom een goede accountstructuur essentieel is voor effectief budgetbeheer. Leer hoe je je account kunt organiseren om beter inzicht te krijgen in je uitgaven en hoe je de prestaties van individuele campagnes kunt beheren en optimaliseren.
Resultaten
Onderstaande punten worden behandeld tijdens de training en geven je de nodige handvatten om beter om te gaan met de uitdagingen van budgetbeheer in Google Ads en Bing Ads, zodat je meer controle hebt over je advertentie-uitgaven.
Trainer

Ivar Patterer heeft 14 jaar ervaring met digital advertising. Hij is breed georiënteerd in PPC, data, analytics, dashboarding, feed management en tagging & tracking. Na 8 jaar aan bureauzijde en 6 jaar aan klantzijde te hebben gewerkt met digital advertising heeft hij diepe kennis van Google Ads en specifiek Search & Shopping. Momenteel is hij werkzaam bij KINESSO (IPG Mediabrands), waar hij naast het bedienen van klanten zich bezighoud met het coachen van junior/medior consultants en de ontwikkeling van de SEA dienstverlening.
Reviews

Een echte eyeopener! Praktisch, direct toepasbaar en boordevol waardevolle inzichten. Een must voor wie snel resultaat wil zien met SEA Budget Management!
LinkedIn Marketing strategie
Kennissessie: SEO Copywriting met AI
TikTok strategie & advertising
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? We helpen je graag verder!
