Virtuele Merkambassadeurs
Deze training richt zich op professionals die merken opbouwen en laten groeien. Dit omvat marketing-, communicatie- en mediaprofessionals, e-commerce managers en (social) content managers en makers.
Omschrijving
Virtual brand ambassadors veranderen de manier waarop merken communiceren. Waar liggen de kansen? En wat zijn inspirerende voorbeelden?
Deze training biedt inzicht in hoe virtuele influencers je marketingstrategie kunnen versterken, PR-waarde kunnen creëren en als merkambassadeurs kunnen fungeren. Leer hoe je GenAI inzet om digitale humans te ontwikkelen en intelligent te maken. Ontdek hoe je een virtuele merkambassadeur creëert die op grote schaal persoonlijke relaties opbouwen met de doelgroep en klanten.
Tijdens deze training
Verken de oorsprong van influencer marketing en de opkomst van AI. Bekijk praktijkvoorbeelden van virtuele influencers en hun samenwerkingen met merken. Ontdek hoe virtuele merkambassadeurs merken persoonlijk maken. Leer over AI-generated en AI-powered toepassingen.
Ontdek hoe je een virtuele merkambassadeur integreert in influencer marketingprogramma’s, social media en andere kanalen. Begrijp de rol van AI-companions in het leven van de doelgroep.
Resultaten
Trainer
John Meulemans is een ervaren strateeg en oprichter van meerdere award-winning agencies. Met klanten als Danone, BMW, Tikkie, Deloitte, Sony Music, Dopper, KPMG en Unicef heeft hij veel ervaring opgedaan. Zijn praktijkgerichte kennis en bewezen successen maken hem de ideale trainer voor deze deep dive sessie.
Google Sheets voor marketeers
Local marketing
Google Ads fundamentals
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag?
Heb je een vraag over Emerce Academy of ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor je organisatie? We helpen je graag verder!