Geplaatst door Q-Logic

Hoogleraar van der Sluis stimuleert groei recruitment coöperatie

Amsterdam, dinsdag 19 april 2016 – Prof. Dr. Lidewey E.C. van der Sluis, hoogleraar Strategisch Talent Management aan Nyenrode Business Universiteit, verbindt zich vanaf heden aan Q-Logic. Van der Sluis zal de coöperatie voorzien van strategisch advies en op die manier een belangrijke inhoudelijke bijdrage leveren aan toekomstige groei.

Van der Sluis gaat Q-Logic adviseren om op een toekomstbestendige manier te ontwikkelen en te groeien. Onder haar deskundige begeleiding worden coöperatieve recruiters uitgedaagd om nóg beter in hun kracht te functioneren en om nog meer van toegevoegde waarde te zijn voor klanten en opdrachtgevers.

Anders werken, samen groeien, dáár staat Q-Logic voor. Geïnspireerd op het gedachtegoed van Ricardo Semler, Eckart Wintzen en Simon Sinek’s gouden cirkel, wordt er gecommuniceerd vanuit het waarom en pas daarna vanuit het hoe en wat. Het resultaat is een manier van werken die onder andere uitgaat van intrinsieke motivatie, ondernemerschap en de vrijheid om eigen werktijden en beloning te bepalen. Deze vernieuwende kijk op werken heeft Q-Logic doen uitgroeien tot dé recruitment coöperatie voor Finance, IT, Business Support, Sales, Engineering en Marketing & Communicatie.

Van der Sluis, die talloze (inter)nationale publicaties op haar naam heeft staan en als bevlogen spreker in binnen- en buitenland actief is, is in Nederland de grondlegger van het vakgebied strategisch talentmanagement. Zij geldt als thought leader in dit vak en vernieuwende denker op het gebied van huidige en toekomstige trends op de arbeidsmarkt.
“Ik kijk ernaar uit om mijn visie op talent en kennis van het vak toe te gaan passen bij Q-logic. De moderne werkwijze en het doordachte organisatiemodel bieden daarvoor veelbelovende aanknopingspunten,” van der Sluis.

Voor meer informatie over Lidewey van der Sluis zie www.Lideweyvandersluis.nl of raadpleeg onze website www.q-logic.nl