De Nederlandse consument wordt steeds duurzamer: zes prominente klantsegmenten
Aan de hand van zes duidelijk gedefinieerde klanttypen kun je een effectiever beleid ontwikkelen dat aansluit bij hun duurzaamheidsbehoeften.
Aan de hand van zes duidelijk gedefinieerde klanttypen kun je een effectiever beleid ontwikkelen dat aansluit bij hun duurzaamheidsbehoeften.
Tim Wilson is een analyticsveteraan met ervaring bij vele grote bedrijven in verschillende sectoren. Hij geeft zijn visie voor de toekomst van analytics.
De ‘waarom'-vraag ontpopt zich binnen de marketingwereld steeds meer als de belangrijkste vraag die organisaties zichzelf stellen.
Het Deense audiomerk Bang & Olufsen lanceerde enkele maanden zijn nieuwste merkcampagne. Zoals de naam al doet vermoeden, geeft deze campagne invulling aan de nieuwe merkrichting van het audiomerk...
Het totaal aantal uitgevoerde outbound telemarketing-campagnes ligt 15 procent lager dan vorig jaar. Dit wordt deels verklaard door de herziene Telecommunicatiewet. Consumenten kunnen sinds 1 juli 2021 alleen na...
Wie zijn volgens de lezers van Emerce de beste start-up, scale-up en het groenste online bedrijf? Hieronder vind je de nominaties.
In plaats van steeds met nieuwe technische oplossingen te komen bij het verschijnen van nieuwe privacywetgeving, kun je ook bewust transparantie kiezen.
Nieuwe wetgeving, minder gebruik van persoonsgegevens en targeting, en vragen om expliciete toestemming: wat wordt de toekomst van data en sociale media?
Ook voor retailmedia komen er steeds meer optimalisatie-'tools'. Wat is er beschikbaar, hoe werkt het en wat zijn de prestaties in de praktijk?
Vandaag gaat de Website van het Jaar-verkiezing 2023 van start. Nederlandse gebruikers kunnen vanaf nu hun stem uitbrengen op ruim 400 genomineerde websites in maar liefst 38 categorieën.
Maanden werkten teams van tientallen marketingspecialisten van zes bureaus op een geheime, onherkenbare locatie in Amsterdam aan Nederlands jongste telecommerk, Odido. Hoe en waarom gebeurde dit?