Netto mediabestedingen stegen in 2024 met 6,9 procent tot € 6,4 miljard
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9% gegroeid tot 6,41 miljard euro. Die stijging komt vrijwel geheel op het conto van digital dat een toename van...
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9% gegroeid tot 6,41 miljard euro. Die stijging komt vrijwel geheel op het conto van digital dat een toename van...
Bijna alle Nederlandse agencies gebruiken AI om werkprocessen te versnellen. Maar hierdoor staat het traditionele verdienmodel, dat is gebaseerd op de tijdsinvestering van (digitale) bureaus, onder druk. Dat blijkt...
Jarenlang klaagden marketeers over dalende aandacht: adblockers, wegzappers, scrollers. tot Connected TV (CTV) om de hoek kwam kijken.
Als onderdeel van de PUMA Group heeft STICHD zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een internationale specialist voor merken zoals PUMA, Tommy Hilfiger, Manchester City, de Formule 1, Premier...
De digitale mediaconsument wil wel Videoland, maar wil daar niet de volle mep voor betalen. Dat verklaart de trend waarbij bijna de helft van de nieuwe abonnees er het...
Vandaag zijn, tijdens een feestelijke uitreiking van de Dutch Interactive Awards in de Beurs van Berlage, de beste interactieve cases van Nederland bekroond. In 15 categorieën reikte presentatrice Anic...
Organisaties bereiden voor op het verdwijnen van 'third-party' cookies. We zijn nu in een overgangsfase. Cookies kampen met toenemend signaalverlies.
Automatiseringen bij Google en Meta zorgen ervoor dat campagnes grotendeels door algoritmes worden aangestuurd op een tCPA- of een tROAS-biedstrategie. Hoe verbeter je de biedstrategie?
Emerce E-Commerce Live! en Digital Marketing Live! zijn de go-to events voor duizenden bevlogen en ambitieuze professionals in e-commerce, online marketing, advertising en interactieve media. Morgen barst het traditionele...
Creativiteit is een cruciaal strategisch middel om commerciële doelen te bereiken. Maar hoe werkt dat in de praktijk? Hoe zet je creatief vermogen in om extra sales en meer omzet te...
Retail media is bezig aan een opmars in het Nederlandse marketinglandschap. Uit het eerste ledenonderzoek van de bvA Taskforce Retail Media blijkt dat 85 procent van de merken in...