Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing
In een landschap waar authenticiteit bepalend wordt, ontdekken steeds meer merken de toegevoegde waarde van founder-led marketing en personal branding.
In een landschap waar authenticiteit bepalend wordt, ontdekken steeds meer merken de toegevoegde waarde van founder-led marketing en personal branding.
CreativeNL op SXSW. Waar liggen de creatieve en economische kansen, en waar de gevaren? In dit laatste deel een gesprek met Nina Jankowicz.
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Onderzoek toont dat opnieuw aan.
Anton Nootenboom stond op een klif bij North Head in Australië: “Ik begreep waarom sommige mensen die allerlaatste stap zetten”.
AI-gestuurde personalisatie, de metaverse en hybride evenementen. Maar wat zijn de andere trends voor evenementen op dit moment?
We willen allemaal dat mensen ons product kopen. Hiervoor gebruiken we marketing, beïnvloeding en psychologische principes. Hoe beïnvloedt het ons?
Podcasts zijn uitgegroeid tot een massamedium, maar de weg ernaartoe was vaak hobbelig. Welke obstakels moesten ze overwinnen, welke fouten zijn er gemaakt?
Vanaf 2027 wordt de bekende barcode vervangen door een multifunctionele QR-code die zowel ketenpartners als consumenten kunnen gebruiken.
Content is nodig om bedrijfs- en marketingdoelstellingen te halen. De juiste content op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien is cruciaal.
Hoe simpel kan het zijn? Door je berichten, lettertype, taalkeuzen en formulieren eenvoudig en kort te houden zorg je voor meer respons en hogere conversie.
Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?