De lessen van twintig jaar e-commerce
E-commerce agency De Nieuwe Zaak bestaat twintig jaar. Sinds de oprichting is de digitale wereld compleet veranderd: voor ondernemers en voor de branche als geheel. Zeker sinds de opkomst...
E-commerce agency De Nieuwe Zaak bestaat twintig jaar. Sinds de oprichting is de digitale wereld compleet veranderd: voor ondernemers en voor de branche als geheel. Zeker sinds de opkomst...
Veel campagnes zien er creatief en visueel aantrekkelijk uit, maar mooie concepten garanderen nog geen resultaten. Succesvolle advertenties moeten aansluiten bij de realiteit van de doelgroep, het merk, het...
Europa digitaliseert in hoog tempo, maar tegelijk lopen miljoenen mensen vast. In Made in Europe legt PhD-onderzoeker Alexander Smit uit hoe digitale ongeletterdheid ontstaat en waarom het probleem veel...
Hoe beschermen we ons tegen een informatieoorlog die we niet zien aankomen? In Made in Europe spreekt Jon Roozenbeek, universitair docent aan de Universiteit van Cambridge en auteur van...
Marketeers kennen hun CPM’s op Meta, hun CTR’s op Google en hun open rates in CRM-systemen. Maar stel een eenvoudige vraag: hoeveel uitgaande e-mails verstuurt jouw organisatie elke maand,...
Sentimentanalyse is een AI-toepassing die bedrijven helpt niet alleen te luisteren naar wat klanten zeggen, maar ook te begrijpen wat ze voelen.
In een landschap waar authenticiteit bepalend wordt, ontdekken steeds meer merken de toegevoegde waarde van founder-led marketing en personal branding.
CreativeNL op SXSW. Waar liggen de creatieve en economische kansen, en waar de gevaren? In dit laatste deel een gesprek met Nina Jankowicz.
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Onderzoek toont dat opnieuw aan.
Anton Nootenboom stond op een klif bij North Head in Australië: “Ik begreep waarom sommige mensen die allerlaatste stap zetten”.
AI-gestuurde personalisatie, de metaverse en hybride evenementen. Maar wat zijn de andere trends voor evenementen op dit moment?