Hoe je vandaag de dag een sterke bedrijfscultuur bouwt
Een sterke bedrijfscultuur helpt je om de tevredenheid, betrokkenheid en motivatie van je medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Dat doe je zo.
Een sterke bedrijfscultuur helpt je om de tevredenheid, betrokkenheid en motivatie van je medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Dat doe je zo.
Retailmedia is in korte tijd een belangrijke nieuwe vorm van adverteren geworden. Een ABC met de belangrijke (en obscuurdere) begrippen uit die wereld.
Juist in tijden van crisis is heldere communicatie extra belangrijk. Hoe het niet moet? De stilte van de meeste energiebedrijven tijdens de energiecrisis.
De Nederlandse podcasthoster Springcast breidt zijn portfolio uit met een workflowtool. Makers van zakelijke podcasts vinden hierin een vehikel om samenwerken en productie te versoepelen.
Geen advertenties, bijzonder betrokken gebruikers en enkele interessante overnames op zak. Discord is een steeds gewilder alternatief voor de bekende communicatieplatformen en heeft een sterke positie binnen de web3-wereld. ...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd.
De CO2-uitstoot van (digital) bureaus zelf is relatief laag, maar via klanten tikt het al gauw aan: tot ruim een kwart meer CO2-uitstoot per persoon. De roep om grote...
Ideeën bij de consument over elektrische auto's kloppen vaak niet helemaal. Ze staan zo een snellere adoptie in de weg. Goede informatie is dus belangrijk.
In het Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022 onderzochten we hoe marketeers in de ICT-sector leads genereren. Wat werkt en wat niet? En wat zijn de trends?
Gepersonaliseerde advertenties kunnen vaak op de inhoud, of de boodschap, nog geoptimaliseerd worden. Dit whitepaper gaat dan ook over Dynamic creative optimisation (DCO).
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?