Geplaatst door Nexct

Nexct navigeert Koops Transport de wolk in

Effeciency: minder beheer en kosten per werkplek
Jan van Heerewaarden van Koops Transport: ‘Nexct heeft ons geadviseerd hoe we onze ICT faciliteiten efficiënt, flexibel en met oog op de toekomst kunnen inrichten en beheren. In de cloud oplossing van Nexct betalen we een vast bedrag per gebruiker per maand voor licenties. Dat geldt alleen voor de licenties die ook werkelijk in gebruik zijn, wat per maand kan verschillen. Daarnaast mogen we altijd de laatste versies van de verschillende softwarecomponenten gebruiken. De gehele verantwoordelijkheid voor het monitoren, beheren, back-up, etc. ligt bij Nexct. Dat geeft veel minder zorgen op het gebied van beheer en veel meer zekerheid op beschikbaarheid. Dit betekent dat wij ons meer kunnen richten op onze core business: transport.’ Met de zekerheid dat we de cloud mogelijkheden van de dag van morgen binnen handbereik houden.

Nauwelijks storinggevoelig door redundante infrastructuur
Dirk van Ree: ‘In onze Nexct hosting centers maken wij gebruik van redundante infrastructuur. In geval van verstoringen (tot en met de uitval van servers), blijft de omgeving beschikbaar. Een gebruiker merkt niets van de verstoring en het tijdelijke gebruik van redundantie. Onze omgeving, gebaseerd op HP en VMWare, kunnen onze hosting klanten rekenen op veiligheid en stabiliteit. Hardwareproblemen behoren nu echt tot het verleden.

Over Koops Transport
Koops Transport levert wegtransport alsmede import en export van zee- en luchtvracht. Dit doen zij vanuit 2 vestigingen, Almere en Rotterdam, met een wagenpark van 120 trekkende eenheden en 200 vervoerende eenheden. Vanuit Rotterdam vindt vervoer plaats van gevaarlijke en ongevaarlijke stoffen, vanuit Almere van diverse goederen van en naar Duitsland, Engeland, Belgie en Frankrijk. De 140 medewerkers hebben uitstekende kennis van de markt en leveren de meest passende logistieke oplossing.

Over Nexct
Nexct levert ICT technologieën voor communicatie en samenwerken. Nexct begeleidt organisaties naar een niveau waarop IT het mogelijk maakt om via één interface samen te werken en te communiceren, zodat bedrijfsprocessen optimaal verlopen. De Nexct mensen doen dat op hun eigen manier: betrokken, betrouwbaar en met state of the art expertise. Maak kennis met Nexct www.nexct.nl

Noot voor de redactie:
voor vragen en of beeldmateriaal Annemarie Kingma: annemarie@kingcase.nl M: 0654 720 364.