Meld een bericht

In de newsfeed INDUSTRY WIRE kunt u uw nieuws zoals new deals, overnames, lancering websites of gewonnen awards melden.

Meld bericht aan

Industry Wire - Pagina 419 van 2092

  • Sophos

Gartner positioneert Sophos weer als Magic Quadrant Leader

Sophos is door Gartner aangewezen als ‘Leider’ in het recente Magic Quadrant voor mobiele databescherming. Het is voor Sophos het zevende achtereenvolgende jaar dat hen deze leidende positie wordt toegekend in het Mobile Data Protection-domein. Onlangs werd Sophos ook erkend als leider in het Unified Threat Management-domein.

  • Flexbarometer

Flexwerk beter in beeld

De Flexbarometer is na drie jaar vernieuwd. De digitale flextool van TNO, ABU en FNV Flex geeft een gebruiksvriendelijker en overzichtelijker beeld van het aantal werkenden in Nederland, verdeeld over de verschillende typen contracten, vast en flex, in tien sectoren. In het vervolg worden de cijfers per kwartaal bijgewerkt, zodat de Flexbarometer in de toekomst een actueel beeld van de arbeidsmarkt geeft.

  • Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Heuvelrug & Vallei

RBT Heuvelrug en Vallei lanceert nieuwe VVV-websites

Aan de vooravond van de herfstvakantie (traditioneel het staartje van het toeristisch seizoen) heeft het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Heuvelrug & Vallei nieuwe bezoekerswebsites voor de Utrechtse Heuvelrug en de Gelderse Vallei gelanceerd. De nieuwe online portal OpdeHeuvelrug.nl vervangt verouderde toeristische sites en integreert de aangeboden informatie. Zo zijn de webpagina’s nu beter leesbaar op smartphones en tablets, is de content geactualiseerd en heeft iedere gemeente voortaan zijn eigen VVV-website met lokale bezoekersinformatie.

  • Hoe breek je door in de overvolle webshopmarkt?

Hoe breek je door in de overvolle webshopmarkt?

Ongeveer vijftig procent van alle online verkopen loopt via de leidende e-tailers. Het wordt daarom steeds moeilijker voor e-tailers om zich te differentiëren. Hoe zorg je ervoor dat je succesvol bent in deze competitieve markt? TIE Kinetix, aanbieder van total integrated e-commerce-oplossingen, geeft vijf tips om webshops te optimaliseren en concurrentie het hoofd te bieden.

  • Bright

Back to the Future: test zelf de toekomst op Bright Day 2015

Op 21 november organiseert het tech platform Bright voor de vijfde keer het event Bright Day, op het Westergasterrein in Amsterdam. De nieuwste wearables testen, virtual reality ervaren, 3D-selfies maken, kennismaken met het mooiste Dutch design en de beste Nederlandse startups, een grote Whizkids makerspace voor de jongere bezoekers: dat is Bright Day. Het thema dit jaar is Back to the Future. Welke voorspellingen uit de beroemde filmtrilogie zijn werkelijkheid geworden en welke niet? De zelfstrikkende Nikes, het hoverboard, de smart home? De echte DeLorean Time Machine is op Bright Day zelfs aanwezig, evenals een werkend hoverboard.

  • Exact

Sparkholder winnaar eerste Nederlandse Exact Hackathon

Het team Sparkholder is gisteravond tijdens Exact Live* met de app Predictr uitgeroepen tot winnaar van de eerste Nederlandse Exact Hackathon. Exact gaat het tijdens de hackathon ontwikkelde proof of concept samen met het winnende team verder doorontwikkelen. Naar verwachting is de app na enkele maanden klaar om in het App Center opgenomen te worden.

  • Apple

Apple kondigt nieuw ResearchKit-onderzoek naar autisme, epilepsie en melanoom aan

Apple heeft vandaag bekendgemaakt dat ResearchKit nieuw onderzoek naar autisme, epilepsie en melanoom mogelijk maakt. ResearchKit tovert iPhone om tot een krachtig hulpmiddel voor medisch onderzoek. Artsen, wetenschappers en andere onderzoekers kunnen via iPhone-apps vaker én nauwkeuriger onderzoeksgegevens verzamelen van de deelnemende patiënten.

  • Kega

Employee App voor retailers en retailbrands

Kega heeft een zogenaamde Employee App voor retailers en retailbrands gelanceerd. De Employee App is geschikt voor iOS (iPhone) en Android en ondersteunt op een eigentijdse manier de communicatie tussen alle medewerkers, van hoofdkantoor tot winkelvloer: ‘altijd en overal in contact met de medewerker’.