Meld een bericht

In de newsfeed INDUSTRY WIRE kunt u uw nieuws zoals new deals, overnames, lancering websites of gewonnen awards melden.

Meld bericht aan

Industry Wire - Pagina 419 van 2117

  • Nieuwe klant - Interxion

Twinfield kiest in Nederland en Duitsland voor colocatie bij Interxion

Het Nederlandse Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale datacenterdiensten, kondigt aan dat Twinfield een Point of Presence (PoP) installeert in de datacenters van Interxion in Schiphol-Rijk en Düsseldorf. Met deze PoP’s kan de leverancier van SaaS-boekhouddiensten voor ondernemers, bedrijven en accountantskantoren verdere uitvoering geven aan zijn groeiambities.

  • Tam Tam

Marjan Straathof naar Digital Agency TamTam

Marjan Straathof start per 1 november a.s. als Head of Marketing & PR bij full service digital agency TamTam. Ze krijgt hierbij leiding over het marketing team met als belangrijkste taak het merk TamTam en label Expand Online in binnen- en buitenland verder uit te bouwen.

  • Verzekering.nl

Ditzo toch weer in zee met vergelijkingssites?

Begin dit jaar stopte internetverzekeraar Ditzo de samenwerking met vergelijkingssites. Want volgens deze verzekeraar is de consument zelf de enige echte onafhankelijke vergelijker. Maar het lijkt erop dat Ditzo hier nu, na ruim een half jaar, op terug komt en toch weer met vergelijkingssites in zee gaat. Kunnen verzekeraars toch niet zonder de verkoop via vergelijkingssites of heeft Ditzo hier misschien een andere reden voor?

  • TrendWatcher Of The Year Awards

Trendwatcher of The Year (TWOTY) Awards 2015/2016

Amsterdam, 20151026 — Vrijdag worden voor de zesde keer de TrendWatcher Of The Year Awards (TWOTY Awards) uitgereikt. Dit keer vindt het evenement plaats op de Accenture Innovation Awards in Utrecht op 30 oktober van 9-11 uur. Reserveer snel en kosteloos, want vol is vol.

  • Knijter

The Art of Shopping: webwarenhuis Knijter bundelt krachten met bloggers

Onder het motto ‘The Art of Shopping’ gaat verkoopplatform Knijter samenwerken met blogsite PS:blog. Beide partijen hebben elkaar gevonden in hun passie voor shoppen, zowel in fysieke winkels als online. “Winkelen verdient het om als vrije tijdsbesteding, net als koken of sporten, beter gewaardeerd te worden”, aldus Marij Aafjes, oprichter van Knijter. “Door deze nieuwe samenwerking willen we consumenten en verkopers dichter bij elkaar brengen en het shoppen een boost geven.”

  • HEMA

HEMA kiest opnieuw voor XXS

Na een bureauoriëntatie kiest HEMA opnieuw voor XXS. HEMA was op zoek naar een bureau dat een geïntegreerd communicatieconcept kan ontwikkelen voor zowel above-the-line als below-theline.

  • Hanze

Eerste SMA-Hanzehogeschool Sales Event in Groningen

Op woensdag 28 oktober jl. vond voor de eerste keer het SMA-Hanzehogeschool Sales Event plaats in de Martiniplaza te Groningen. Dit Noord Nederlandse event voor commerciële professionals is een regionale variant van het landelijke Sales Event dat elk jaar door SMA wordt georganiseerd in Grand Hotel Huis ter Duin.

  • Nieuwe campagne - Clockwork

Even je pensioen checken was nog nooit zó makkelijk!

Voor de Stichting Pensioen Register ontwikkelde Clockwork de campagne ‘Even je pensioen checken? Wel zo makkelijk!’. Om het gemak te laten zien gebruikt Clockwork herkenbare alledaagse situaties, die “moeilijker zijn dan even snel je pensioen checken”: last minute een oppas vinden, je relatie spannend houden, koken zoals Jamie en nog zo’n 15 andere uitingen op […]

  • Dutch Datacenter Association

Officiële opening nieuw Keppel T&T datacenter in Almere

Vrijdag 30 oktober 2015 opent onze voormalige minister-president van de Nederland, Prof. Dr. Jan Peter Balkenende, samen de CEO van het Singaporese Keppel T&T het nieuwe Almere Data Centre 2 in Almere. Het is de eerste greenfield datacenter ontwikkeling die het bedrijf in Europa oplevert.

  • Optivo

Nieuwsbrieven in WhatsApp: kans of kansloos?

Mobiele berichtendiensten zijn enorm populair. Vooral WhatsApp, met bijna 1 miljard gebruikers, is de afgelopen jaren enorm gegroeid. Dit biedt volgens René Kulka, e-mailmarketing evangelist bij optivo, zowel kansen als bedreigingen voor de wereld van e-mailmarketing, traditioneel het domein van de Duitse leverancier van omnichannelmarketing.