Geplaatst door MediaScience

Zeedijk, Van Ewijk en Aurik starten MediaScience

Het nieuwe bedrijf MediaScience is dé onafhankelijke partner voor zowel adverteerder als online mediabureau. Voor adverteerders is MediaScience een verlengstuk van de marketingafdeling en voor mediabureaus biedt MediaScience een toegevoegde waarde door middel van hoogwaardige technische oplossingen. De kern-elementen van de bedrijfsvoering van MediaScience zijn Betrokkenheid, Creativiteit, Service en Transparantie.

MediaScience is opgericht door René Zeedijk, Boudewijn van Ewijk en Simon Aurik, die alle drie hun sporen in de advertentie- en mediawereld ruimschoots hebben verdiend. Zeedijk zat eerder in de directies van Radio 538, Talpa radio en Adlink; Van Ewijk is oud-marketing directeur van UPC, MyCom en Telfort en Aurik was eerder MT-lid van funda.nl en YD World.

De markt op het gebied van inkoop van online advertentie ruimte verandert razendsnel. “Voor adverteerders is het erg lastig geworden om te beslissen waar en hoe het marketingbudget te besteden. Leveranciers van de nieuwste technologische ontwikkelingen leveren vaak geen rechtstreekse service” zegt Zeedijk. MediaScience verbindt al deze uitdagingen en kan het volledige proces uit handen nemen, zonder dat je als opdrachtgever het overzicht verliest. Alle stappen vanaf onderzoek, naar realtime inkoop tot aan het opleveren van volledige rapportages, worden door ons verzorgd”.

MediaScience maakt dit waar door het gebruik van zeer hoogwaardige technische middelen, professionele partners en de jarenlange ervaring van de oprichters bij mediabureaus, exploitanten en adverteerders.

Volgens Aurik gelooft MediaScience in open samenwerkingsverbanden. “Klanten of leveranciers, niemand zal gebonden zijn aan langdurige contracten en overeenkomsten. Dit past volledig in het nieuwe performance based zakendoen”. MediaScience levert inzichten voor elke inzet, zowel offline als online, waardoor alle betrokken partijen continu kunnen inzien wat de toegevoegde waarde is geweest voor de campagne.

Samen met haar strategische partners, op het gebied van consumentenonderzoek, slimme interactieve creatie, mobile advertising en social media, is MediaScience in staat om merksentiment, productvoorkeur en de juiste propositie, op het juiste moment, tegen de juiste prijs aan de specifieke consument te koppelen.