Industry Wire

Geplaatst door Blue Mango Interactive

Blue Mango Interactive en VodafoneZiggo genomineerd voor European Search Award

Eindhoven, 22 maart 2017 – Donderdag werd de shortlist voor de European Search Awards 2017 bekend gemaakt. Online marketing bureau Blue Mango Interactive (onderdeel Greenhouse Group) is samen met VodafoneZiggo met de campagne ‘The Customer Journey: From by-road to Highway’ genomineerd voor een award in de categorie ‘Best PPC Campaign’.

De ingezonden case bewijst dat search campagnes niet enkel worden ingezet om nieuwe klanten te werven, maar middels het slim targeten van de doelgroep ook klantbehoud een flinke boost kunnen geven. Door relevantie in alle fases van de buying cycle te vergroten, is een enorme groei bewerkstelligd in klantloyaliteit en is de campagne een perfect voorbeeld van de missie van Blue Mango Interactive: Consumer Friendly Marketing.

Hein van der Honing, Head of Search bij Greenhouse Group, is ontzettend trots op deze nominatie: “Het is fantastisch dat we met VodafoneZiggo deze innovatieve campagne hebben kunnen neerzetten die, na nationaal al de Dutch Search Award gewonnen te hebben, nu ook internationale erkenning krijgt. De case is genomineerd in de categorie ‘Best PPC Campaign’, de meest prestigieuze award die een search campagne kan winnen. Deze nominatie is een bekroning op de dedication die ons team specialisten voor klanten heeft”.

Erik Doedens, Manager Online Sales & Marketing bij VodafoneZiggo vult aan: “Deze campagne kijkt over de grenzen van het kanaal search heen en maakt gebruik van een NBA engine (next best activity) die al werd ingezet voor andere kanalen. Hierdoor kunnen we mensen echt een geïntegreerde klantbeleving geven. Dat is het mooie aan deze case. Ook het resultaat mag er zijn. We hebben het aantal orders bijna verdubbeld tegen lagere kosten per order.”

Over de European Search Awards
Jaarlijks worden de European Search Awards uitgereikt aan de beste cases op het gebied van SEO, PPC (Pay-Per-Click), digital and content marketing in Europa. De uitreiking vindt dit jaar plaats op 27 april in Kraków. Eerder won Blue Mango Interactive drie Dutch Search Awards in de categorieën: ‘Beste gebruik van search in finance’, ‘Beste PPC campagne’ en ‘Beste agency large’. Meer informatie over de awards: www.europeansearchawards.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht