Goud Uberconnected breidt verder uit met Brand Shopper Marketing

Goud Uberconnected start vandaag met de nieuwe unit Goud Ubercommerce. De unit richt zich op Brand Shopper Marketing en staat onder leiding van partner Charles Borremans en creatief strateeg Willem-Paul Logman. Hiermee kan Goud Uberconnected haar klanten nóg beter bedienen. Tot en met de plek, waar het uiteindelijk moet gebeuren: de winkelvloer.
Het is de ambitie van de nieuwe unit om merkactivatiecampagnes compleet door te vertalen naar de winkel of naar de weg ernaartoe. En altijd binnen het kader van het merk. Bij Brand Shopper Marketing gaat het om brand awareness én activatie inéén.
Goud Uberconnected ontwikkelt merkactivaties, waarbij het denken vanuit de ‘Activatie Loop’ centraal staat. Campagne, social conversatie en content werken hierbij in het conversieproces voortdurend op elkaar in. Door aan deze elementen de discipline commerce toe te voegen wordt the road to buy nóg beter geplaveid om van shoppers buyers te maken”.
Goud Ubercommerce wil de verbindende factor zijn tussen marketing en sales. Alles moet gericht zijn op het concreet realiseren van de return on investment van de klanten. Uiteindelijk moet in de retail de kassa voor het merk rinkelen. Het gaat om het resultaat. Niks above of below the line. Het doel is: over de lijn!
www.gouduberconnected.nl/goudubercommerce
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.