Industry Wire

Geplaatst door Salesforce

Salesforce introduceert Einstein Account-Based Marketing

Vandaag lanceert Salesforce [NYSE: CRM], ‘s werelds marktleider op het gebied van CRM, Sales Cloud Partner Relationship Management (PRM), Einstein Account-Based Marketing (ABM), een end-to-end B2B marketing oplossing gebaseerd op Kunstmatige Intelligentie. Gebouwd op werelds #1 CRM platform biedt Einstein ABM marketing en sales teams de mogelijkheid om met uitgemeten precisie hun meest waardevolle accounts te bereiken, campagnes te personaliseren en de zodoende de warmste leads om te zetten naar de nieuwste deals.
Einstein Account-Based Marketing
Einstein ABM is een complete, end-to-end oplossing die nieuwe en bestaande Salesforce opties samenbrengt, waardoor B2B bedrijven een brug kunnen slaan tussen sales en marketing gedurende de hele customer journey. Einstein ABM stelt bedrijven in staat om:
  • De juiste accounts te bepalen
  • De betrokkenheid met accounts te verbeteren
  • Marketing en sales te synchroniseren
  • Campagnes te meten, optimaliseren en veranderen

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht