Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Mediaxplain* recruit twee nieuwe directors – Nieuwe Digital Development Director en Research Director helpen bureau future-proof te blijven

Amsterdam, 8 november 2017 – Mediaxplain* streeft er naar opdrachtgevers succesvoller te maken. Dit doen zij middels media en marketing, maar ook middels de juiste mensen. De constante zoektocht naar passionele vakgekken heeft met trots geresulteerd in het recruiten van twee nieuwe directors die zullen bijdragen in de future-proofing van het bureau. Rolf van Houten (Digital Development Director) en Marloes Rijnders (Research Director) startten deze week met hun nieuwe avontuur bij Mediaxplain*.

In Rolf, met ruim tien jaar ervaring op zak bij onder andere PepsiCo, vond Mediaxplain* een uitermate geschikte Digital Development Director. Hij is gerekruteerd als eindverantwoordelijke voor alle digitale plannen en de uitvoering daarvan richting opdrachtgevers. Ook met MXProductions*, de productietak van Mediaxplain*, beoogt Rolf flinke stappen te maken om creatieve output te optimaliseren.

“Ik geloof dat we het verschil kunnen maken!”
“Communicatie wordt steeds vluchtiger. Dit maakt het voor merken een uitdaging om op te vallen en relevant te blijven voor de consument. De kracht van succesvolle campagnes wordt bepaald door de juiste combinatie van creativiteit, data, technologie en strategie. Ik geloof dat we met de implementatie van deze mix het verschil kunnen maken!”, aldus Rolf.

Ook kersverse Research Director Marloes is aangenomen om te anticiperen op de toekomst. “Data en innovatie zijn de belangrijkste sleutelwoorden. Als we de insights leveren die helpen om strategische, future-proof plannen te ontwikkelen die écht het verschil maken voor onze opdrachtgevers, dan zijn we goed bezig”.

Marloes levert vanaf heden haar bijdrage aan de ambities van Mediaxplain* en haar opdrachtgevers. Haar uitdaging? Het innoveren van insights in de breedste zin van het woord, zowel op bestaande data en methodologieën, als in nieuw te ontwikkelen producten en services. Na een lange carrière bij diverse mediabureaus, start Marloes vol enthousiasme aan haar nieuwe job bij Mediaxplain*. “Samen met mijn team fungeer ik als het kennisplatform en de denktank van deze organisatie, een bureau vol in ontwikkeling”, aldus Marloes.

Meer weten over Mediaxplain*? Neem eens een kijkje op www.mediaxplain.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht