Industry Wire

Geplaatst door C2B

SMEG ontwikkelt online videoformats met C2B

Het Italiaanse merk voor fraai ontworpen keukenapparatuur staat vooral bekend om haar koelkasten. Maar ook hun fornuizen, koffiezetapparaten, mixers en ander type keukenapparatuur worden steeds populairder in Nederland. Daarom is dit een goed moment om met snackable video’s de apparaten online meer aandacht te geven.

Online videoformats en influentials
Social marketingbureau C2B is gekozen om twee reeksen van video’s voor SMEG te ontwikkelen. De reeksen zullen kort en luchtig zijn, en tegelijkertijd de belangrijkste kernwaarden van SMEG communiceren: Italiaans, design, kwaliteit en ‘retro’. Ook worden de video’s ontwikkeld in samenwerking met verschillende prominente food influentials. Welke influentials dit zijn, wordt in een later stadium bekend gemaakt.

Robert van Meer, strategy director C2B: “SMEG is een zeer aansprekend en authentiek merk dat over de hele wereld geliefd wordt. Een te gek merk om voor te werken en een mooie brug tussen de verschillende food- en FMCG-merken die we maandelijks al bedienen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht