Industry Wire

Geplaatst door TOON

Toon verder als brandingbureau

Reclamebureau Toon uit Geldermalsen gaat verder als brandingbureau. Daarmee specialiseert het zich nog sterker dan voorheen in het betekenisvol maken van merken.

Tot op heden profileerde Toon zich als fullservice reclamebureau. In de praktijk ligt de focus echter al geruime tijd op branding. Toon werkt immers al jaren volgens een eigen methodiek om op zoek te gaan naar de essentie van een merk en vandaaruit te bouwen aan een sterke merkidentiteit. De dienstverlening van het ‘nieuwe’ Toon bestaat uit vier pijlers: merkstrategie, merkconcept, merkontwerp en merkcampagne.

Mooiere wereld
Voor eigenaar en strateeg Ralph Thijsen is de specialisatie in branding het logische gevolg van de ontwikkeling die zijn bureau doormaakte: “De afgelopen jaren hebben we vele tientallen merken gebouwd. Uit al die cases kun je een belangrijke conclusie trekken: alleen merken die raken vanuit het hart maken daadwerkelijk het verschil. En dat is toch precies wat je wil met je merk? Het moet energie geven, de wereld een beetje mooier maken, van betekenis zijn. Voor ons is het bouwen aan betekenisvolle merken het allermooiste wat er is, voor onze klanten het meest waardevolle. Een logische keuze dus.”

Toon is erkend lid van de VEA, de vereniging van de toonaangevende communicatie adviesbureaus in Nederland. Tot het portfolio behoren onder meer: Baden+, Van Helden Relatiegeschenken, Holland Evenementen Groep, Napoleon, Nijhof, Peeze, Primera, RetailTrends, De Waal Autogroep, Gemeente West Betuwe en Zorg Diensten Groep.

Heeft u vragen naar aanleiding van dit persbericht? Neem dan contact op met:

Ralph Thijsen
088 – 1979 000 / 06 – 10 94 10 90
ralph@toon.nu

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht