Shortlease4u klaar voor de shortlease toekomst

Het shortleasebedrijf Shortlease4u lanceert een nieuwe website boordevol informatie over de shortlease auto’s en het bedrijf. De beslissing om een nieuwe website te laten ontwikkelen was niet eenvoudig. De eigenaren van Shortlease4u – Han Timan en Jacob Bartelds – stonden op een splitsing; de oude website updaten of een geheel nieuwe website.
Strategische beslissing
Uiteindelijk is ervoor gekozen om een nieuwe website te laten ontwikkelen. Een oude website “oppoetsen” blijft eigenlijk repareren aan een oude auto terwijl je ook een nieuwe auto kunt kopen. Natuurlijk zitten er kosten aan een nieuwe website maar Han en Jacob zien dit als een investering. Jacob vult aan: “De kosten van een nieuwe website zijn op de langere termijn lager dan de kosten van het blijven bijschaven aan een oude website. We zijn er ook zeker van overtuigd dat deze nieuwe website ons meer online aanvragen gaat brengen.”
Visueel en informatief
De nieuwe website heeft een focus op beeld. De auto’s komen duidelijk naar voren en bij elke auto is ook een ondersteunende video. De standaarduitrusting, bijtelling en energielabel zijn ook heel gemakkelijk te vinden. Als mensen toch nog vragen hebben dan kunnen ze altijd terecht bij de chat of contact opnemen via telefoon of email. Een offerte aanvragen of direct een overeenkomst afsluiten is ook met een paar klikken geregeld.
Een positief blik naar de toekomst
Zowel op opdrachtgever: Shortlease4u als de opdrachtnemer: Internet marketing bureau Jambo Media kijken terug op een mooi project. Het is een intensieve tijd geweest waarbij de partijen ook iets van elkaars vakgebied geleerd hebben. “De samenwerking is zeker nog niet afgelopen, we zijn verantwoordelijk voor de hele internet marketing beheren ook de Google AdWords campagne” aldus Michel Aanen van Jambo Media. Han Timan beaamt dit: “Dit is de eerste stap naar meer online aanvragen, we willen actief zijn waar onze doelgroep actief is en daarbij wordt internet steeds belangrijker” .
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.