Industry Wire

Geplaatst door Exterion Media

Exterion Media stopt ook met bureaucommissie

Amsterdam, 23 oktober 2018 – In navolging van TV en radio-exploitanten zet eveneens buitenreclame-exploitant Exterion Media de stap om de vijftien procent bureaucommissie af te schaffen.

De buitenreclame-exploitant heeft besloten om per 1 januari 2019 de bureaucommissie af te schaffen. Hiertoe is besloten om zo veel mogelijk eenheid te behouden in de mediabranche. Exterion Media verwacht dat ook andere buitenreclame-exploitanten snel zullen volgen.

“De vijftien procent bureaucommissie heeft voor vrijwel de gehele mediabranche haar betekenis al langere tijd verloren. Daarom is het goed dat, in navolging van de digitale media, nu ook radio en TV deze stappen hebben gezet. Als buitenreclame-exploitant nemen wij ook onze verantwoordelijkheid door de bureaucommissie af te schaffen.” – Eric Kip, Managing Director Exterion Media.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht