Deel dit artikel
-

UPC stopt met mobiele diensten

De MVNO UPC Mobile houdt op te bestaan. De pre-paid belklanten van de kabelaar worden ondergebracht bij T-Mobile.

UPC noemt dit ‘het juiste moment’.  T-Mobile integreert het Orange-netwerk. UPC gebruikt als MVNO het netwerk van Orange. "het is een mooi moment om onze klanten op het netwerk van T-Mobile te zetten", aldus een woordvoerder.

Omzet

Op de vraag of de reden om de MVNO op te doeken niet ook iets te maken heeft met een tegenvallende omzet hieruit, wil de woordvoerder geen antwoord geven. "Dat soort details, daar  kan ik niets over zeggen. Het is gewoon een natuurlijk moment."

Voor UPC voelt het niet als falen. De woordvoerder wil slechts kwijt dat ‘de klanten uitstekend worden bediend met een partner als T-Mobile’.

Overheveling

Het gaat om 40.000 klanten die worden overgeheveld naar T-Mobile. Tot eind juni lopen de mobiele diensten van UPC door. Tot die tijd hebben de klanten nog om hun pre-paid beltegoed op te maken. Mocht er wat overblijven, dan wordt dit, in strekking met de algemene voorwaarden uitbetaald. Volgens een woordvoerder is het beltegoed bij de klanten ‘marginaal’ te noemen. Hij verwacht dat de meeste klanten dit voor de overstap op 1 juli op zullen maken.

Deel dit bericht

3 Reacties

Plaate

Leuk, maar veel mensen begrijpen niet precies wat ze moeten doen om hun numer te behouden. Ik heb een prepaid Merk Ericson K220i, en hebeen upc automatisch opwaardering. Ik wil weten wat ik precies moet doen.Want ik kom er niet uit met de aanwijzing op de website. Laat mij aub weten hoe ik mijn nummer kan behouden. En als ik op de website vanT-Mobile vermeld dat ik een K220i heb, krijg ik te horen dat het niet bestaat. Graag wil ik hulp ombij T-mobile over te gaan en mijn no. te blijven behouden.

Henry Slot

Weer leuk! Zoals al eerder vandaag werd gereageerd. Voelt als dwang om even snel te beslissen terwijl (voor mij) elk overzicht m.b.t. "hoe en wat" totaal ontbreekt. Lijkt mij klantvriendelijk om e.e.a. anders aan te pakken. Of moet ik zelf maar op zoek naar een andere profider?

hmulder

UPC mag zich doodschamen . Ze hebben jarenlang geprofiteerd van hun clienten en nu ze niet meer mobiel kunnen bellen via UPC moeten de clienten het maar uitzoeken .Nu wil ik mijn telefoon simlock vrij maken . Ik heb geprobeerd eerst via hun 0900 nummer maar die is geblokkeerd . Nu probeer ik al 4 X via hun eigen klantenservicenummer , 1200, en wat schetst mijn verbazing , wordt ik spontaan na ongeveer 3 minuten op nonactief gezet , telefoon gaat spontaan uit , kassa dat is toch lekker weer 4 X 1 euro en 20 cent .Schaam je UPC dit hebben we toch niet verdient !!Je moest eigenlijk je klanten kosteloos helpen .

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond