Industry Wire

Geplaatst door Selligent

PUMA kiest Selligent Marketing Cloud voor de optimalisatie van gepersonaliseerde digitale campagnes

Brussel, 13 mei 2019Selligent Marketing Cloud, leverancier van B2C-marketingautomatisering, verwelkomt PUMA als nieuwe klant. PUMA, een van ’s werelds grootste sportmerken, zet de technologie van Selligent Marketing Cloud in om haar digitale marketingcampagnes te automatiseren om zo consumenten binnen Europa gepersonaliseerde content te kunnen bieden.

Met Selligent Marketing Cloud kan PUMA een betere consumentervaring bieden door ervoor te zorgen dat elke interactie met het merk uniek en relevant is. De klanten van PUMA komen uit heel Europa en spreken daardoor verschillende talen. PUMA is daarom van plan om Selligent Marketing Cloud in te zetten voor de creatie van dynamische en live content, bijvoorbeeld door de lokale taal en productnamen te integreren of door voorraadniveaus en relevante aanbiedingen van lokale verkooppunten te tonen. Dit alles gebeurt in realtime.

“Het is altijd onze missie geweest om merken te helpen om hun potentieel optimaal te benutten en de best mogelijke ervaring te bieden voor klanten, op welk moment dan ook”, zegt John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud. “De beste ervaringen zijn die ervaringen die op het juiste moment plaatsvinden en relevant zijn – twee dingen die alleen kunnen worden gerealiseerd met een volledig flexibel marketingtechnologieplatform dat op grote schaal berichten kan personaliseren. We staan te popelen om samen te werken met PUMA en om gezamenlijk te kijken waar we de digitale marketing naar een hoger niveau kunnen tillen, zodat het merk een nog bekendere naam wordt in de sportwereld.”

“Het Selligent Marketing Cloud-team begrijpt duidelijk waar wij behoefte aan hebben en wil graag nauw met ons samenwerken, als strategisch partner”, zegt Rasmus Soerensen, eCommerce Manager Europe bij PUMA. “Door onze marketing te integreren in de technologie van Selligent Marketing Cloud kunnen wij onze digitale campagnes optimaliseren met diepere contextuele relevantie en personalisatie, en onze dagelijkse marketingactiviteiten eenvoudiger en efficiënter maken. Wij kijken ernaar uit om onze samenwerking verder uit te bouwen terwijl we ons blijven ontwikkelen in de beste manier om met onze Europese klanten communiceren.”

Over Selligent Marketing Cloud

Selligent Marketing Cloud is een platform voor de automatisering van marketing. Het stelt B2C merken in staat om klanten via alle belangrijke kanalen te bereiken. Selligent Marketing Cloud is speciaal gebouwd voor de relationship marketeer en is de enige marketing cloud die gebouwd is op basis van een single code. Artificiële intelligentie en een Customer Data Platform met een universeel klantenprofiel liggen aan de basis van elke actie.

Meer dan 700 merken in de detailhandel, reissector, automotive industrie, uitgeverij en financiële wereld vertrouwen al op Selligent Marketing Cloud’s bewezen platform. Met 10 kantoren in Europa en de Verenigde Staten en meer dan 50 agentschappen als partner biedt Selligent Marketing Cloud een lokale en persoonlijke service in meer dan 30 landen.

Lees meer op www.selligent.com en kom in contact met het team via Twitter, LinkedIn en de blog.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht