Brussels agency Be Connect voegt zich bij Intracto Group

Met de overname van het creatieve performance agency Be Connect, breiden we onze Franstalige expertise op vlak van performance- en contentmarketing uit. Het is bovendien een uitgelezen kans om de voetafdruk in Brussel nog te vergroten.
Focus op creative performance
Het team van het Brusselse Be Connect telt 20 experts in strategie & content (social, mobile video) en performance (social advertising, SEA en digital display). Zij zetten sterk in op betekenisvolle impact via leads en conversies. Voor klanten zoals Nestlé, Beobank, Etam, Undiz, Brico, D’Ieteren, VOO en Brussels Airport.
Be Connect bouwt die creatieve performancemarketing op drie pijlers. Via Brain (strategie, coaching en in-house consultancy), Build (content, community management en activaties) en Boost (advertenties en ROI-optimalisaties) ondersteunen ze bedrijven die hun verhalen kracht willen bijzetten. Merken aantrekkelijk verbinden met de juiste doelgroepen wordt steeds belangrijker en dat is precies de kracht van het Brusselse agency.
Nieuwe mogelijkheden op grotere schaal
Sabrina Bulteau en Olivier de Decker, co-oprichters van Be Connect: “Intracto is in het huidige landschap duidelijk dé groep met ambitie. Om verder te groeien en onze expertise nog breder in te zetten, zijn we dan ook erg fier voortaan deel uit te maken van de Intracto Group. Van bij de start zagen beide partijen tal van opportuniteiten om mekaar sterker te maken. Zeker ook voor onze klanten is dit weer een stap voorwaarts: zij kunnen rekenen op een nog bredere waaier aan expertises en een nog straffer team van experts.
Door in de Intracto Group te stappen kunnen wij nog beter, breder en dieper adviseren om zo nog meer garant staan voor de best mogelijke resultaten.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.