Industry Wire

Geplaatst door Bijzondereboodschappen.nl

Kerstman met audioboodschap maakt van kerstgroet een beleving

Bijzondereboodschappen.nl is een nieuwe manier om andere mensen een bijzondere boodschap te versturen. Gebruikers kunnen zo met een leuk cadeau én een audioboodschap een kerstgroet brengen, verjaardagskaart sturen of iemand een opkikker geven. De website staat sinds dit weekend live.

Bijzondereboodschappen.nl creëert unieke momenten. “De verstuurder heeft de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap op te sturen met woorden. Voor de ontvanger is dat een mooi moment om de gesproken persoonlijke boodschap in ontvangst te nemen”, aldus bedenkers Niek Nijenhuis & Jobke Egging. Gebruikers gaan naar de website en kiezen daar hun thema, bijvoorbeeld kerst. “Dat kan de kerstman zijn. Ze spreken hun boodschap in en geven ons aan naar wie wij de kerstman met hun persoonlijke audioboodschap toe moeten sturen.
Wanneer de bijzondere boodschap door de brievenbus valt pakt de ontvanger ‘m op, zet het op z’n telefoon en luistert de gestuurde persoonlijke boodschap af.”
Zo werkt het in 4 stappen
1. Ga naar de website Bijzondereboodschappen.nl
2. Kies je thema en karakter
3. Neem je boodschap op
4. Vertel ons aan wie wij de boodschap moeten versturen

Nieuwe technologie voor leukere kerstgroet
Het concept maakt gebruik van NFC-technologie en wordt op deze manier nog niet toegepast in Nederland. Bijzondereboodschappen.nl combineert traditionele post met hedendaagse technologie. “In onze wereld is er steeds minder ruimte en tijd voor persoonlijk contact. Wij vinden dat elk bijzonder moment de juiste aandacht verdient. Nadenkend over dit thema kwamen wij op het idee om de traditionele manier van post en boodschappen versturen te combineren met de hedendaagse technologie. Zo is het idee geboren”, aldus Nijenhuis & Egging.

Over ons

• Mooie boodschappen overbrengen zien wij als onze uitdaging. We willen namelijk dat het bericht dat wij voor jou bezorgen ook écht aankomt. Daarom zorgen wij ervoor dat de boodschap een beleving wordt. We doen dit door al bij de bezorging nieuwsgierigheid op te wekken. Zo hebben we meteen echt aandacht.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht