Industry Wire

Geplaatst door Stibo Systems

STIBO SYSTEMS SLUIT BOEKJAAR 2012/2013 MET 30% GROEI

Belangrijke punten:

· Toonaangevende bedrijven hebben Stibo Systems gekozen voor hun multidomein MDM projecten. Nieuwe klanten zijn onder meer: Ahlsell, Best Buy, City Electrical Factors, Ferguson, House of Fraser, Kellogg Company, Landal Greenparks, Mason Companies, Philips, Sharp, Siemens, Spectrum Brands en Vasanta Group.

· Bijna 10 procent van de bestaande klanten is naar STEP 6.0 van Stibo Systems gemigreerd, zodat ze hun multidomein activiteiten konden uitbreiden en nieuwe data domeinen konden toevoegen.

· Stibo Systems’ klant Grainger eindigde als top 3 finalist bij de Gartner Master Data Management (MDM) Excellence Awards 2013. Deze award erkent eindgebruikers die succesvolle MDM programma’s gepland en uitgevoerd hebben die aanzienlijke, meetbare zakelijke voordelen hebben opgeleverd.

· Klant Cooper Lighting werd gekozen als 2012 Best Practices Award Winner door het Data Warehousing Institute.

· Grainger en Stibo Systems waren de winnaars van de 2013 Ventana Research Leadership Award voor Service en Supply Chain Excellence.

· Erkend door de belangrijkste industrie analisten:

o Als Visionair geplaatst in het Magic Quadrant voor Master Data Management van Product Data Oplossingen door Gartner, Inc.

o Als hoogste geëindigd in de Ventana Research Value Index voor Product Information Management

o Onafhankelijk onderzoeksbureau The Information Difference rangschikte Stibo Systems als leider in Master Data Management.

· Wereldwijde uitbreiding met 16 locaties en nieuwe kantoren, en partners in Australië, Zweden, Zuid-Amerika, Canada, China en Nederland.

· Belangrijke verticale marktgroei in alle belangrijke branches, met name in de retail-sector vanwege het feit dat organisaties hun multidomein data assets willen gebruiken om winst en concurrentiepositie te vergroten.

Quotes van klanten:

· “Het creëren van een indrukwekkende multichannel customer experience is onze belangrijkste doelstelling. Zowel online als in de winkels willen we dat onze klanten tevreden zijn”, zei Robert Pearson, Vice President eCommerce bij Best Buy Canada. “Gebruikmakend van de ervaring van Stibo Systems en het beproefde MDM platform STEP, kunnen we onze eCommerce doelstellingen bereiken en belangrijker nog, aan de groeiende klantvraag blijven voldoen.”

· “Dankzij onze product information management benadering kunnen wij onze klanten beter bedienen. We hebben miljoenen producten met veel brands en veel kanalen wereldwijd te managen,” zei Gene Rados, Senior Director Projects en Content Management bij Grainger. “Dankzij het MDM platform van Stibo Systems creëren we zeer waardevolle informatie die onze wereldwijde publicatie inspanningen ondersteunen, evenals het zoeken en selecteren in de huidige en opkomende kanalen.”

Quotes van analisten:

· “Voor het tweede jaar op rij wordt Stibo Systems met een van haar klanten erkend voor de belangrijke toegevoegde waarde aan het bedrijfsleven,” zei Mark Smith, CEO & Chief Research Officer bij Ventana Research. “Grainger is een prachtig voorbeeld van hoe productinformatie gebruikt kan worden om duidelijke, meetbare resultaten neer te zetten. We feliciteren Grainger met hun MDM inspanningen en de strategische inzet van productinformatie, waarmee zij de klantervaring en ook de overall dienstverlening en supply chain management verbeteren.”

· In het Gartner Magic Quadrant voor MDM van November 2012 stelt het rapport dat “veel organisaties, ongeacht grootte of branche, er moeite mee hebben om product- en servicedata consistent en eenduidig te managen, zodat het nauwkeurig, compleet en deelbaar is. Terwijl het hebben van een centrale data bron van product master data voor iedere klantgerichte organisatie een kritische succesfactor is.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht