NAÏF kiest voor Pink Marketing

Het snel groeiende huidverzorgingsmerk heeft de komende jaren grote ambities in Nederland en daarbuiten. Na een korte bureau oriëntatie heeft NAÏF voor Pink marketing gekozen. Pink Marketing wordt verantwoordelijk voor alle digitale campagnes. De eerste campagnes zijn reeds gestart.
Raymond Bruijniks – E-commerce Manager / Head of Online Growth NAÏF
Wij zijn onlangs de samenwerking gestart met Pink Marketing. Pink Marketing is zeer betrokken en werkt met een team ervaren specialisten met wie wij dagelijks contact hebben. Wat ons aanspreekt is dat er niet naar een specifiek onderdeel, bv. Social of Search alleen wordt gekeken, maar dat we naar de (online) media inzet, effect en resultaat als geheel kijken. Ik verwacht dat deze mate van betrokkenheid en hun expertise ons gaat helpen in onze ambitie om verder te groeien met NAÏF.
Boudewijn de Jong – Eigenaar Pink Marketing
Het vraagstuk van NAÏF paste perfect bij onze dienstverlening! Ze hebben de ambitie om digitaal snel te groeien in binnen- en buitenland. Door data, media en (advies op) creatie te combineren denken we snel de volgende stap te kunnen maken, waarbij we vol inzetten op groei!
Over NAÏF:
Change the world of cosmetics
“Ieder mens wordt van nature naïef geboren: puur, eerlijk en onbevangen. Dat willen we graag zo houden. Schadelijke ingrediënten, moeilijke woorden en misleidende claims horen daar niet bij” – Jochem Hes en Sjoerd Trompetter, founding fathers van NAÏF.
Toen Jochem en Sjoerd in 2013 voor het eerst allebei vader werden, kwamen zij erachter dat er zelfs in babyverzorging schadelijke ingrediënten zaten. Dus werd NAÏF geboren: natuurlijke verzorging voor Baby & kids, met alleen ingrediënten die de babyhuid echt nodig heeft. Niks meer, niks minder. Al snel grepen ook volwassenen naar de verzorgingsproducten van NAÏF. Dus ontstond er een familie lijn. Als we kunnen zorgen voor de huid van de allerkleinsten, kunnen we dat natuurlijk ook voor die van jou.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.