
Shoppen in Nederland: hoe staan we ervoor?
Wat zijn de nieuwste winkeltrends in Nederland en hoe zag het winkelgedrag eruit tijdens de pandemie? En hoe verhouden Nederlandse shoppers zich tot andere landen?
In deze video presenteert Viveka Söderbäck van fintech-bedrijf Klarna inzichten uit een wereldwijd, nog niet gepubliceerd onderzoek in 9 landen op 3 continenten (Australië, de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Duitsland, Oostenrijk, Scandinavië en uiteraard Nederland. Zij vertelt meer over de huidige balans tussen online winkelen en fysieke winkels.
Verder kom je in deze Engelstalige talk meer te weten over de nieuwste winkeltrends, het winkelgedrag tijdens de pandemie, hoe consumenten tegen winkelen aankijken, welke apparaten en kanalen ze gebruiken en welke categorieën rijp zijn voor online disruptie.

Viveka Söderbäck
Viveka has a solid background within research and is Klarna’s expert on consumer behaviour.
Nieuwe insights
Dé Game-changer voor B2B Lead Management en Account Based Marketing: Atomic ContentVerwachtingen van consumenten in 2025: vertrouwen en basisprestaties centraalRodi Media: Lokale impactTussen monolithisch en composable: de gulden middenweg voor je IT-landschapBluedesk: BusinesspartnerGerelateerde artikelen


Hoe sustainable logistics leidt tot een hoger rendement

Van punten sparen naar persoonlijke beleving: vier loyalty-trends voor 2025
