Nieuws -
“Zestig procent van bedrijfsallianties mislukt”
ICT- en Internetbedrijven verliezen jaarlijks 'vele miljoenen' guldens aan niet-succesvolle en mislukte allianties en samenwerkingen. Bij drie van de vijf samenwerkingen kan men zelfs spreken van een mislukking. Dat zegt Sonia St. James, CEO van TBN , een Amerikaanse organisatie die partners bij elkaar probeert te brengen.
St. James was de afgelopen dagen gastvrouw van twee seminars over de goede en slechte kanten van bedrijfsallianties. Daarbij gaf ze te kennen ook een kantoor in Rotterdam te willen openen. TBN, oorspronkelijk uit Austin, Texas, probeert bedrijven ervan te overtuigen zoveel mogelijk samen te werken.
Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!
Premium Account
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd
Log in met je Premium Account