Industry Wire

Geplaatst door Bravoure

Jeroen Disch aan de slag als design director bij Bravoure

Jeroen Disch (44 jaar) maakt na 8 jaar GRRR de overstap naar Bravoure. Bij het Amsterdamse digital design agency wordt hij design director. Een nieuwe functie bij het bureau waarin hij het design team aanstuurt en een brug slaat tussen merkdenken en design.

Jeroen over zijn overstap: “Wat Bravoure bijzonder maakt, is de strategische visie op business en brand. Dat zie je terug in de uiteindelijke designs en platformen voor merken als Change Inc. en Amsterdam Dance Event. Ik heb er veel zin in om hier een bijdrage aan te leveren.”

De groeiambities van Bravoure
Bravoure is ambitieus en ziet een groeiende vraag naar bureau’s die een digitaal strategische rol binnen de organisatie innemen. Het aantrekken van een ervaren merkdenker als Jeroen Disch past bij de ingeslagen weg. Dat vindt ook Kim Krauwel, managing director bij Bravoure: “Jeroen heeft een duidelijke digital design-visie die past bij de groeiambities van Bravoure. Ik kijk er naar uit om zijn visie op branding en digital design terug te zien in ons werk.” Bravoure werkt naast eerder genoemde merken ook voor Eye Filmmuseum, Ebbinge, ASA, Best Kept Secret, Awakenings en ITA.

Over Bravoure
Bravoure is een digital-first strategisch bureau uit Amsterdam dat gespecialiseerd is in digital design en complexe content platformen voor onder andere de culturele, event- en sportindustrie. De kracht van Bravoure ligt in het vertalen van het merk naar een digitale roadmap waarbij het maatschappelijk belang, het orkestreren van de klantreis, de kaartverkoop en andere conversiedoelstellingen samenkomen in diverse digitale journeys en touchpoints.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht