TeleTigers en Interactive Intelligence doen het samen

Amsterdam, 4 november 2013 – Interactive Intelligence en TeleTigers zijn een officiële samenwerking aangegaan. De technisch specialisten van TeleTigers gaan, als eerste onafhankelijke servicepartner in Nederland, de klanten en de reseller partners, van Interactive Intelligence daar waar nodig ondersteunen rondom Customer Interaction Center (CIC), het communicatieplatform voor customer experience.
René Hoogeboom, directeur van TeleTigers: “Wij staan voor onafhankelijkheid en expertise op de systemen van marktleiders. Vanuit die deskundigheid helpen wij organisaties en leveranciers bij de meer technische aspecten van klantcommunicatie. Denk daarbij aan het ontwerpen van de architectuur, de inrichting en implementatie van de architectuur, en uiteraard het beheer . De groei van Interactive Intelligence in de Benelux helpen wij graag ondersteunen met onze kennis en ervaring. Uiteindelijk gaat het er om dat de klant optimaal tevreden is.“
Kim de Boer, Partner Manager Benelux bij Interactive Intelligence: “We zijn erg blij met deze samenwerking met TeleTigers. Zij kunnen onze reseller partners en onze klanten perfect helpen Zij kennen de branche, de praktijk en onze producten zeer goed en zijn vooral net zo klantgericht als wij. Het is een partnership dat heel logisch is en goed past bij het groeiende marktaandeel van Interactive Intelligence en CIC.”
Katja van de Wall, manager Interactive Intelligence binnen KPN: “Wij huren al jaren specialisten in van TeleTigers, tot volle tevredenheid van beide kanten. Nu TeleTigers ook Interactive Intelligence specialisten gaat leveren, gaan wij ze per direct inzetten. De marktaanvraag voor deze specialisten stijgt, waardoor dit een goede aanvullende oplossing is.”
GertJan Coolen, Senior Business Consultant bij Frontline, beaamt dit en voegt toe: “We hebben goede ervaringen met de kennis en expertise van de specialisten van TeleTigers. Deze samenwerking zorgt voor een nog grotere flexibiliteit zodat wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.”
TeleTigers is onderdeel van de Kennova Groep die daarnaast ook bestaat uit Cumula, voor consultancy, en Effecta, voor opleidingen.
===
Over TeleTigers
TeleTigers levert al meer dan vijftien jaar kennis en kunde op het gebied van bedrijfstelefonie, unified communications en contact center systemen .
TeleTigers is op dit terrein een van de grootste leveranciersonafhankelijke bureaus van Nederland. TeleTigers richt zich primair op grootschalige en complexe omgevingen. Het grootste deel van de klanten bestaat dan ook uit de top 500 bedrijven van Nederland. Maar ook in bedrijven van 200 tot 1000 werkplekken neemt de complexiteit op het gebied van communicatietechnologie toe, zodat ook daar een groeiend aantal bedrijven van de diensten gebruik maakt.
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn ontwikkeld om de customer experience te verbeteren en zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 5000 klanten, waarvan ruim 200 in de Benelux en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1500 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 24 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.