Positieve Net Promoter Score voor Service Desk SecureLink

De Service Desk van SecureLink is door klanten positief beoordeeld. SecureLink voert een constant onderzoek naar de tevredenheid van klanten die in aanraking komen met haar Service Desk. Dit heeft geresulteerd in een Net Promoter Score (NPS) van +34, een zeer goede score in de markt.
Tevreden over reactietijd en kennisniveau
93,7% is tevreden tot zeer tevreden over het kennis- en expertiseniveau van de engineers. Het positieve beeld van de Service Desk komt voornamelijk doordat de engineers niet alleen actief zijn op de Service Desk, maar ook daadwerkelijk de implementaties bij de klant uitvoeren en beschikken over de juiste kennis. Dit blijkt tevens uit de hoge score op de reactie- en oplostijd en de klantvriendelijkheid van de Service Desk.
Krachtig instrument
De NPS is een eenvoudig, maar krachtig instrument om met één enkele vraag klantentevredenheid te meten, en bijgevolg een indicatie te krijgen van het groeipotentieel van het bedrijf of product.
“De score zegt niet alleen iets over de tevredenheid van onze klanten, maar ook over de waarschijnlijkheid als het gaat om een aanbeveling. Dat is voor onze organisatie een interessant gegeven en geeft ons tevens de bevestiging dat wij goed bezig zijn,” aldus Jeroen Roosien, General Manager SecureLink.
“Uitstekende service”
“De engineers van SecureLink verlenen uitstekende service. Wij zijn zeer tevreden en bevelen SecureLink graag aan,” vertelt een IT Manager van één van de grotere ziekenhuizen in Nederland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.