De Bijenkorf verlengt fulfilment contract met Docdata tot najaar 2016

De Bijenkorf houdt met deze verlenging de fulfilment van alle bestellingen in haar online shop ook voor de komende jaren bij Docdata in Waalwijk. De Bijenkorf webshop (www.debijenkorf.nl) heeft in de afgelopen jaren een spectaculaire groei doorgemaakt. Verder staat de Bijenkorf webshop al jaren in de top 20 van grootste online retail shops in Nederland, gerangschikt naar online omzet.
Jack Heijkans, Algemeen Directeur van Docdata fulfilment B.V.: “Wij zijn erg verheugd dat de Bijenkorf heeft besloten ons partnerschap te verlengen. Het online warenhuis heeft sinds het begin van onze samenwerking in 2008 een onstuimige groei doorgemaakt. Sales acties zoals bijvoorbeeld de Drie Dwaze Dagen zijn zonder uitzondering ook online een doorslaand succes. Wij zetten graag onze expertise in om bij te dragen aan de totstandkoming van de vorig jaar door de Bijenkorf ingezette premium experience strategie. De Bijenkorf wil haar klanten met deze strategie een volwaardige ‘flagship store’ op topniveau bieden, waarbij de fysieke en virtuele winkelvloer verder worden geïntegreerd. Wij zijn er trots op dat de Bijenkorf met deze verlenging het vertrouwen in de samenwerking met Docdata uitspreekt om deze strategie, die natuurlijk ook veel meer en andere eisen aan de fulfilment stelt, samen vorm te kunnen geven en de webshop verder te kunnen laten excelleren.”
Pieter Heij, Director MultiChannel & IT van de Bijenkorf: “De Bijenkorf online is in een paar jaar tijd fors gegroeid en is nu een toonaangevende multichannel winkelomgeving. Dat betekende snel schakelen en vooruitkijken. Het is heel belangrijk een fulfilment partner te hebben die meedenkt en ook vooruitkijkt zoals Docdata. We hebben veel ambities en willen voorop blijven lopen. Verlenging van het contract met Docdata is dan ook een logische stap.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.