Change is gonna come … 5 nieuwe talenten van start bij Colourcake

Creative Agency Colourcake trekt 5 nieuwe talenten aan: Floor Slooten (voormalig producer bij Awesome Originals), Dylan Bartels (voormalig creatief bij Eichholtz), Romy de Groot (voormalig senior PR & Partnership executive Benelux Made.com), Borja Llorens (voormalig Operations Coordinator and Client Partner bij PlayGround Barcelona ) en Milou Verhoeven (voormalig art director bij Footlocker).
Sinds oktober 2020 heeft Colourcake – gespecialiseerd in branding, content en print, het aantal personeelsleden in dienst verdubbeld, mede om de groeiende de vraag van huidige en toekomstige klanten te kunnen bedienen.
Zowel Floor Slooten, Romy de Groot en Borja Llorens zullen als account manager aan de slag gaan voor onder andere respectievelijk Patagonia, Mizuno, The Avocado Show. Dylan Bartels (associate creative director) zal ondersteunen bij het aansturen van het creatieve team en de overall kwaliteit bewaken. Milou Verhoeven versterkt het team als senior allround creative en zal haar creatieve talent verbinden aan Nike, Puma en PVH.
Van start up naar scale up
Als een collectief van creatieven en visionairs gelooft Colourcake erin dat verandering van vitaal belang is voor groei. En groeien, dat doen ze! Het afgelopen jaar is Colourcake van een start up en ‘marketing support agency’ naar een full service scale up gegroeid waarin zij merken communiceert en creëert.
Quote Robert Chevalier, founder & CEO: “Het afgelopen jaar zijn wij enorm gegroeid en hebben we ons echt gefocust op waar we goed in zijn, nl: branding, content en print. We positioneren ons als experts op dit gebied en dat vertaalt zich door naar de vraag. Het groeiende team is daar een effect van en we zijn klaar om nog meer gas te geven samen met deze nieuwe talenten.’’
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.