Industry Wire

Geplaatst door Paul Postma Marketing Consultancy

Lex Pluijter partner van PPMC

DERDE PARTNER VOOR PPMC

Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) heeft sinds 1 maart 2014 drie partners: naast Paul Postma en Richard Geukema is nu Lex Pluijter toegetreden. Lex heeft vanaf 1996 ruim twaalf jaar bij PPMC gewerkt. Tot vorig jaar was Lex marketing manager bij Microsoft, en nu dus partner van PPMC.

Richard Geukema werkte 15 jaar bij o.a. Sara Lee/DE en Nutricia in functies op het gebied van product-/marktontwikkeling, marktbewerking en klantrelatiemanagement/CRM. Sinds 2008 werkt hij bij PPMC, waar hij in 2012 partner werd.
PPMC is het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, en maakt commerciële processen meetbaar in kosten en opbrengsten. PPMC legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Oprichter Paul Postma trok met zijn ontdekkingen over de verbanden tussen ons brein en ons koopgedrag internationaal aandacht. Recent verscheen “De Anatomie van de Verleiding – Neuromarketing succesvol toegepast”. Hij ontving in januari 2014 de Oeuvre Prijs van de DDMA.

www.ppmc.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht