Het eerste 24-uur Metaverse Festival ter wereld – en iedereen is uitgenodigd

METAVERSE, 10 mei 2022: Meta Festival is terug! Na een succesvolle editie in Berlijn in 2021, nodigt Meta Festival dit jaar mensen van over de hele wereld uit om een kijkje te nemen in de metaverse. Met de mogelijkheid om te luisteren naar toonaangevende merken, Web3 innovators en technologie experts, kunnen de aanwezigen met elkaar in contact komen in een 24 uur durende, virtuele speeltuin. Het festival vindt plaats op dinsdag 28 juni in Metapolis – de virtuele wereld van het festival – en alles wat je nodig hebt om het festival bij te wonen is een apparaat met internetverbinding.
Het festival draait om vijf thema’s: Web3; Immersive Experiences; Diehard Tech; Pop Culture, en de Betterverse. Sprekers voor het Meta Festival zijn onder meer experts in technologie, Web3, blockchain en cryptocurrency, maar ook ondernemers, kunstenaars, schrijvers en creatieven. De eerste lijst van bevestigde sprekers is afkomstig van merken als H&M, Calvin Klein, Headspace, WIRED, Volkswagen Group, Coca Cola, Netflix, Paramount, PwC en Heineken, en bekende namen in de metaverse scene zoals Gmoney, Cathy Hackl, en DRESSX.
“Ondanks het feit dat iedereen het over de metaverse heeft, hebben maar weinig mensen het daadwerkelijk ervaren,” zegt Max Pinas, executive creative director bij DEPT®. “We willen alle merken en andere geïnteresseerden de kans geven om de mogelijkheden van de metaverse te ervaren. Met een gevarieerd aanbod van sprekers en entertainment, hopen we aanwezigen op weg te helpen bij het ontdekken van de volgende stap in het virtuele aspect van hun bedrijf.”
Meta Festival is vrij toegankelijk voor iedereen die zich registreert via meta-festival.com, hoewel er een beperkt aantal tickets beschikbaar is. Het festival is opgericht door het wereldwijde digital agency DEPT® en JOURNEE – The metaverse company. Beide partijen staan bekend om hun expertise in het creëren van immersive experiences.
Voor meer updates over het evenement, volg het Meta Festival op LinkedIn, Twitter en Instagram.
– EINDE –
Over DEPT®: DEPT® is een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. Dept creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 2.500 digitale specialisten heeft meer dan 30 kantoren op 5 continenten en werkt voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. www.deptagency.com
Over JOURNEE: JOURNEE is de meest geavanceerde oplossing om de manier waarop we mensen verbinden in de virtuele ruimte op een nieuwe manier te bekijken. De op maat gemaakte interactieve stream-technologie creëert fotorealistische 3D-omgevingen waar mensen kunnen samenkomen, inspiratie kunnen opdoen en uitwisselen. Kom mee op deze JOURNEE en ontdek nieuwe immersive experiences in sociale live omgevingen. https://journee.live/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.