FAQ

Veelgestelde vragen over Emerce Account

 

Waar kan ik zien welk abonnement ik heb afgesloten?
Alle informatie over je abonnement vind je in het dashboard van je Emerce Account. 


Waar kan ik de e-mails die ik ontvang aanpassen?

In het dashboard van je Emerce Account kun je zelf je voorkeuren en interesses aanpassen. 


Waar kan ik mijn mailadres en/of wachtwoord wijzigen?

Om je wachtwoord te wijzigen, ga je naar je dashboard. Daar pas je je gegevens aan. 

Ben je je wachtwoord vergeten? Op de inlogpagina kun je een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken of klik hier om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je krijgt hierna een mail met een link waarmee je het wachtwoord kunt aanpassen. 

Het e-mailadres kun je niet wijzigen en is onlosmakelijk verbonden aan je account. Als je een nieuw e-mailadres wilt registreren, maak je een nieuw account aan. 


Waarom moet ik een account aanmaken?

Met een account bij Emerce heb je toegang tot meer content en kun je bepalen welke e-mails je wilt ontvangen. Het aanmaken van een account is gratis en kan op elk moment aangepast of opgezegd worden.


Waarom moet ik voor de premium content van Emerce betalen?

Voor professionals die op Emerce rekenen biedt Emerce premium content aan. Toegang tot premium content is een betaalde dienst.

 

Premium content

 

Ik ben premium abonnee maar zie niet alle content. Hoe kan dat?
Om alle content te zien, moet je ingelogd zijn. Wachtwoord vergeten? Vraag deze opnieuw aan via de link bij het inloggen. Lukt het nog niet om toegang te krijgen tot alle premium content? Neem dan contact op met onze klantenservice: members@emerce.nl   


Hoe kan ik mijn premium abonnement betalen? 

Als je een abonnement afrekent op onze website dan kun je met IDEAL, Creditcard, Bancontact betalen of kiezen voor betalen op factuur. Je abonnement blijft lopen totdat je het abonnement hebt opgezegd. 


Krijg ik een factuur voor mijn administratie?

Na het betalen van het abonnement ontvang je per mail een bevestiging en de factuur voor je administratie.


Ik wil mijn premium abonnement beëindigen. Hoe doe ik dat?

Om je premium abonnement te beëindigen, ga je naar het dashboard van je Emerce Account en klik je onder Premium Content op ‘opzeggen’. Je ontvangt hierover een bevestiging per e-mail.

 

Contact

 

Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
Je kunt je vraag stellen door te mailen naar members@emerce.nl