Het Nederlandse e-bike merk QWIC lanceert eerste tv-commercial

AMSTERDAM 5 JULI – QWIC bestaat al ruim 15 jaar en het merk is in deze periode uitgegroeid tot één van de top 10 e-bike merken in Nederland. QWIC heeft een sterk dealernetwerk en is nu klaar voor de volgende stap, het lanceren van een grote tv campagne voor consumenten. Deze campagne is van juli tot september te zien op alle grote tv-kanalen zoals NPO en RTL.
Met deze campagne wil het e-bike merk bouwen aan een sterk consumentenvertrouwen en consumenten stimuleren om QWIC- dealers te bezoeken. Alle communicatie draait rondom het dealernetwerk waar QWIC te vinden is. Momenteel heeft QWIC een groot direct leverbaar aanbod van e-bikes en wil ze alle dealers ondersteunen door interesse te wekken in haar product. Met de slogan; ‘met jouw QWIC is alles dichtbij’, legt ze de nadruk op de mobiliteit van de elektrische fiets en op de aanwezigheid van meer dan 750 verkooppunten verspreid over Nederland, België, en Duitsland.
De campagne gaat van start op de Nederlandse markt en zal zich later uitbreiden naar het buitenland, met als doel om zoveel mogelijk mensen te verleiden om de auto te laten staan, op de elektrische fiets te stappen en zo het CO2 verbruik te reduceren.
Bekijk en download de campagne hier
OVER QWIC
QWIC is een snelgroeiende fabrikant van premium design e-bikes. De producent is actief in Nederland, België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Oostenrijk. Het is de ambitie van QWIC om de huidige mobiliteitsproblemen en milieuvervuiling te reduceren door het ontwikkelen van innovatieve elektrische fietsen. Met een modern design en het gebruik van de beste componenten tilt QWIC ieder jaar haar elektrische fietsen naar een hoger niveau. Dit bewijzen de vele e-bike prijzen die QWIC recent gewonnen heeft, zoals de AD Fietstest 2021 en internationaal erkende designprijzen als de German Design Award 2022.
QWIC werd in 2006 het eerste volledige e-bike merk in Nederland met de ambitie om de huidige mobiliteitsproblemen en milieuvervuiling te reduceren. Oprichter Taco Anema: “Ruim 80 procent van alle autoritten in Nederland wordt gereden om een afstand van minder dan 20 kilometer te overbruggen. Dat is in onze ogen een ideale fietsafstand. Met innovatieve, duurzame en strak ontworpen e-bikes willen wij automobilisten verleiden vaker de auto te laten staan en de e-bike te pakken. We gaan voor een mobiele revolutie!”
Het Nederlandse QWIC is actief in Nederland, België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Oostenrijk en heeft meer dan 750 verkooppunten. Ga voor één van de QWIC verkooppunten of meer informatie naar https://qwic.nl.
Voor recente persberichten en beeldmateriaal, zie www.qwic.nl/pers
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.