Industry Wire

Print Store kennissessie groot succes

De eerste Print Store kennis sessie van Print Ocean ( o.a. Drukzo.nl en Helloprint.co.uk ) is een groot succes gebleken. Meer dan 15 partners van de Rotterdamse onderneming werden door CEO Hans Scheffer bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen in de online drukwerk markt en in e-commerce in het algemeen. Ook werden de nieuwste features van de Rotterdamse onderneming gedeeld met de partners.

Het Rotterdamse Print Ocean ontwikkelt een nieuw White Label businessmodel, genaamd Print Store™, wat anders is dan de huidige concepten van bijvoorbeeld Prindustry ( o.a. Drukwerkdeal en Drukwerkmax ) of W3P ( Printing.com ). De aanpak van de ervaren online drukker richt zich op het exclusief samenwerken met haar partners op basis van een geheel nieuw model. “ Wij geloven niet in traditionele W2P modellen, die vaak niet veel meer zijn dan het leveren van een doos IT”, aldus Print Store manager Erwin Paaij. “Met Print Store werken we samen met geselecteerde partners aan het optimaal bedienen van de markt. Ons model is dan ook niet gericht op het verkopen van licenties, maar op het verkopen van zoveel mogelijk drukwerk, geheel anders dus dan andere partijen “.

Met inmiddels 20 partners welke gebruik maken van de samenwerking, mag Print Store rekenen op veel interesse van partners die gebruik willen maken van de diensten. De online drukker is echter selectief als het gaat om toelating. “Print Store is echt een premium model, wat niet geschikt is voor de “eenpitter “. Het richt zich op professionele partners die hun netwerk standaard drukwerk aan willen bieden tegen de beste prijzen en op zoek zijn naar de beste partner om dit te realiseren. Daarnaast moeten onze partners onze visie delen, die er vanuit gaat dat de markt online en gestandaardiseerd is, in plaats van offline en specifiek. Als partijen die visie delen, werken we graag samen “.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht