LiveWall lanceert een nieuwe branded game studio Levells

Tilburg, 12-04-2023 – Vandaag kondigt LiveWall, een toonaangevend Nederlands digitaal bureau en onderdeel van de bureaugroep United Playgrounds, de lancering aan van een nieuwe branded game studio, Levells, dat zich richt op gameontwikkeling voor merken. Met Levells onderstreept LiveWall haar geloof in de kracht van gaming als middel voor brand engagement en loyaliteit.
Levells bouwt voort op jarenlange internationale ervaring in gameontwikkeling voor toonaangevende merken, waaronder McDonald’s, Rituals, Just Eat Takeaway en Red Bull. Het succes van deze samenwerkingen heeft aangetoond dat op maat gemaakte branded games sterk bijdragen aan het vergroten van de betrokkenheid bij een merk, het verzamelen van waardevolle data en het verhogen van sales.
“We hebben gemerkt dat er in de markt een grote vraag is naar games die niet alleen effectief zijn in het behalen van de campagnedoelstellingen van merken, maar ook echt leuk en entertaining zijn. Bij Levells zijn we ervan overtuigd dat de kracht van gaming juist ligt in die unieke combinatie van entertainment en effectiviteit.” – Maarten Van Bogaert, Head of Strategy bij LiveWall.
Levells heeft een flexibel platform ontwikkeld waarmee snel 2D en 3D games gelanceerd kunnen worden voor diverse markten, met een hoge mate van aanpassingsmogelijkheden op het gebied van design, taal en campagne-instellingen. Hierdoor kunnen specifieke KPI’s worden nagestreefd op lokaal niveau.
Dankzij deze technologie en de opgebouwde expertise kan Levells niet alleen op campagneniveau meedenken, maar ook op het gebied van engagement strategieën om een langdurige binding met een doelgroep te realiseren.
LiveWall staat bekend om haar combinatie van technologie en creativiteit. Het bedrijf is gespecialiseerd in het bedenken en creëren van online ervaringen, creatieve concepten, innovatieve producten, spraakmakende campagnes en slimme apps voor internationale merken, zoals McDonald’s, The Walt Disney Company, Coca Cola en Warner Music.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.