TVM verzekerd van goede ondersteuning klantcontact

Alle communicatie, zowel telefoon, fax en nieuwe media, worden door CIC integraal verwerkt. System integrator Brightware is verantwoordelijk voor de implementatie, training en support.
“Als TVM hebben we hard gewerkt aan een meerjarenvisie en -strategie over hoe we met onze klanten en partners willen omgaan. We willen flexibeler zijn en beter kunnen inspelen op de wensen van onze klanten”, aldus Fake ten Caat, Facilitair Manager van TVM. “Om dit technisch te ondersteunen hebben we gekozen voor CIC – het geeft ons alle functionaliteit die we nu nodig hebben en de flexibiliteit om eenvoudig te kunnen uitbreiden als dat nodig is.”
Het CIC-platform maakt de afhandeling van de contacten met klanten en partners aanmerkelijk efficiënter. In totaal draaien nu 350 kantoorwerkplekken en 20 contactcenterwerkplekken op het CIC-systeem. De twee vestigingen, in Hoogeveen en Antwerpen, zijn met elkaar verbonden door middel van een WAN (Wide Area Network) en functioneren daardoor als één virtueel systeem.
Het systeem is redundant uitgevoerd en biedt de mogelijkheid tot gefaseerde uitrol van onder andere ACD ( automatic call distribution), IVR (Interactive voice response), faxintegratie, nieuwe media (Unified Communications) en de integratie van vaste en mobiele telefonie.
Willem Seuntjens, sales director Brightware: ”TVM heeft vanuit een duidelijke visie strategische keuzes gemaakt voor hun klantcommunicatie. Vanuit Brightware en Interactive Intelligence kunnen we die keuze heel goed ondersteunen vanuit onze technische kennis en praktijkervaring. Het project en de samenwerking met TVM zijn uitstekend verlopen, het resultaat is er dan ook naar!”
——–
Over TVM verzekeringen
TVM is de gespecialiseerde Europese logistieke en mobiliteitsverzekeraar met toonaangevende producten en diensten tegen een optimale prijs-kwaliteitverhouding, gebaseerd op een grote betrokkenheid.
TVM is een stabiel, zelfstandige onderlinge verzekeraar die slagvaardig en flexibel is, waarbij de klant via diverse distributiekanalen op een adequate manier bediend wordt. De verbinding met en betrokkenheid bij ondernemers en haar medewerkers staan hierbij centraal.
www.tvm.nl
Over Brightware
Al meer dan twintig jaar zijn management en medewerkers van Brightware actief met implementatie van contact centers, computer telephony integration, integratie van applicaties, databases en internet. Deze combinatie van kennis, kunde en ervaring geeft Brightware een bijzondere positie in de markt. Een positie waar ook ‘s werelds belangrijkste technologieleveranciers graag een beroep op doen. Zo is Brightware Elite Partner voor de Benelux van Interactive Intelligence.
www.brightware.nl
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) levert zeer innovatieve software en services voor contactcenters, zakelijke IP-telefonie en business process automation. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 3500 klanten, waarvan ruim 140 in Nederland en staat gepositioneerd in het leaders quadrant in het Gartner 2009 Contact Center Infrastructure, worldwide Magic Quadrant rapport. Interactive Intelligence heeft ruim 650 werknemers en 14 vestigingen. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl
Contactpersoon
Ingrid Wong
WongWorks PR
06 – 147 67 539 / ingrid@wongworks.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.