Keephub benoemt Mark Stadhouders als eerste CEO

Sassenheim, januari 2024 – Keephub (www.keephub.io), een spin-off van de Kega-groep, is verheugd de benoeming van Mark Stadhouders als CEO aan te kondigen, na een uitgebreid zoekproces. Mark neemt deze rol op zich nu Keephub in 2024 een nieuwe groeifase ingaat.
Vorig jaar werd Keephub, voorheen bekend als Retail InTouch, een volledig zelfstandig bedrijf en heeft het zijn communicatieplatform voor retailers getransformeerd tot een robuust SaaS-product, klaar voor verdere groei. Als een belangrijke mijlpaal is Keephub ondertussen omarmd door toonaangevende retailers zoals Hanos, Hunkemoller en Dirk-supermarkten. Vanaf 2024 breidt Keephub internationaal uit, en naar andere sectoren zoals de gezondheidszorg, logistiek en groothandel.
Mark Stadhouders brengt een schat aan ervaring, met een succesvol trackrecord in de technologie- en telecommunicatie-industrie. In het afgelopen decennium heeft hij leiding gegeven aan team- en technologie transformaties bij bedrijven als VodafoneZiggo en Exact Software, met behulp van Salesforce-clouds en scaled agile principes.
Mark uit zijn enthousiasme: “Ik ben verheugd te zijn geselecteerd als de eerste CEO van Keephub. De oprichters Kees Verkade, Mike van der Hulst en Ard van Leeuwen, hebben een indrukwekkende oplossing voor operational excellence gebouwd, door het belang van communicatie met front-line werknemers centraal te stellen. Ik ben van plan voort te borduren op deze basis met behulp van een groeiend en getalenteerd team en zo onze bedrijfsprestaties te laten groeien.”
Kees Verkade, CEO van Kega (www.kega.nl), voegt toe: “We hebben de tijd genomen om de eerste CEO van Keephub aan te stellen. Met Marks professionele achtergrond en gedisciplineerde triatlon levensstijl vinden we dat hij perfect past bij de organisatie en de energie brengt die nodig is om de volgende fase van groei te stimuleren.”
Mike van der Hulst, Chief Product Officer bij Keephub, voegt toe: “Met dit fundament staan we aan de vooravond van de volgende groeifase, waarbij we met de komst van Mark het potentieel van Keephub ontsluiten voor een breder publiek. Onze missie is om elke medewerker in staat te stellen het verschil te maken, ten gunste van zowel nieuwe als bestaande klanten. Dit is een win-win voor iedereen.”
Over Keephub:
Keephub is het communicatieplatform voor non-desk werknemers en biedt toonaangevende bedrijven een SaaS-oplossing voor verhoogde betrokkenheid en gestroomlijnde werkprocessen. De technologie zorgt voor een soepele gebruikerservaring op mobiele telefoons voor non-desk werknemers en hun managers. Keephub bedient klanten zoals Hunkemoller, Dekamarkt, Swiss Sense, Van Haren en Dirk. De missie van Keephub is om medewerkers in staat te stellen het verschil te maken.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.