DVJ Insights breidt consultancy team verder uit in Europa

Utrecht, 28 augustus – Het snelgroeiende markonderzoeksbureau DVJ Insights zet zijn gestage groei voort met de toevoeging van vier nieuwe consultants aan het global consultants team. Zij sluiten zich aan bij de kantoren in Duitsland, Nederland, de Nordics en het Verenigd Koninkrijk, en brengen een schat aan expertise met zich mee op het gebied van FMCG, shoppergedrag en business development. Hun aanstelling versterkt de klantgerichte aanpak van DVJ Insights, waardoor het bureau nog beter in staat is diepgaande en maat gemaakte onderzoeksoplossingen te bieden in het dynamische veld van marktonderzoek.
Marieke van Echtelt, Managing Director van DVJ:
Ons global team van consultants is continu in ontwikkeling om – als trusted advisor van onze klanten- uitzonderlijk hoge kwaliteit van onderzoek en consultancy te bieden en te overtreffen. Met de toevoeging van deze vier bekwame consultants breiden we het team strategisch uit om onze klantgerichte aanpak verder te versterken.” Ze vervolgt: “Onze mensen zijn de belangrijkste bron van ons succes. Deze uitbreiding draagt bij aan ons streven van excellentie in marktonderzoek door nog meer diepgaande en op maat gemaakte oplossingen te bieden aan onze klanten, wereldwijd.
A person in a suit
Dr. Kai Geertsema heeft zich aangesloten bij het global team en werkt vanuit Hamburg. Met 24 jaar ervaring in markt- en klantonderzoek en marketinganalyse, brengt Kai een schat aan expertise mee, zowel vanuit klant- als bureauzijde. Als holistisch onderzoeker werkte hij in meer dan 20 categorieën in zowel B2C- als B2B. Zijn achtergrond in psychologie en economie versterkt zijn vermogen om diepgaande inzichten te leveren.
“Ik ben een groot voorstander van wetenschappelijk onderzoek en datagestuurde besluitvorming, en ik ben erg blij dat ik bij DVJ gelijkgestemde professionals heb gevonden.”
A person in a blue shirt
Met meer dan 25 jaar ervaring in zowel marketing als research, is Patrick opnieuw bij DVJ Insights aan het werk vanuit het kantoor in Nederland. Vorig jaar vervulde hij een interim-opdracht waarbij hij het DPC-account leidde. Na andere freelanceopdrachten besloot hij terug te keren naar DVJ op permanente basis. In het verleden vervulde hij interim-managementrollen bij onder andere Heineken, IKEA, DSM en KPN. Daarvoor werkte hij onder andere bij Danone, GfK en FrieslandCampina.
“Ik ben heel enthousiast over mijn nieuwe rol bij DVJ Insights! Het voelt alsof ik nog steeds mijn eigen bedrijf als ondernemer run, maar dan binnen de context van een onderneming met heel veel slimme professionals. Het is gaaf om samen interessante projecten te doen voor geweldige bedrijven, zowel bestaande klanten als nieuwe. Mijn ervaring ligt in zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek, ad hoc en op continue basis, B2B en B2C. Projecten aan klantzijde op het gebied van strategie, klantbeleving, merk- en communicatiestrategie, innovatie en product- en verpakkingsontwikkeling, helpen mij in mijn rol.”
A person with glasses and beard
Henrik treedt toe tot DVJ als Senior Client Consultant vanuit de Nordics. Hij heeft meer dan 30 jaar ervaring in strategisch markt- en consumentenonderzoek vanuit global rollen bij IKEA, PVH (Calvin Klein, Tommy Hilfiger) en Kantar.
“DVJ Insights is nog geen bekende naam in de Nordics, hoewel ze werken voor een aantal global klanten die hun oorsprong in deze regio hebben met kantoren in Kopenhagen en Helisngborg. Ik geloof dat DVJ internationaal een groot potentieel heeft dankzij zijn innovatieve en wetenschappelijk onderbouwde onderzoeksoplossingen, flexibele manier van werken, en enorm veel talent. Ik kijk er naar uit om bij te dragen aan het verder op de kaart zetten van DVJ in de Nordics door klanten te helpen rijkere en meer bruikbare antwoorden te verkrijgen op hun meest prangende onderzoeksvragen.”
Steve heeft meer dan 20 jaar ervaring in de sector en sluit zich aan bij het Global consultants team vanuit het kantoor in Londen. Hij heeft uitgebreide ervaring met verschillende methodologieën en categorieën en werkte bij zowel grote als kleinere bureaus. Zijn projecten varieerden van internationale tracking voor multinationals tot ad-hoc-consumententargeting voor kleine merken met forse groeiplannen. In de afgelopen 10 jaar heeft Steve zijn expertise verfijnd op het gebied van merk- en communicatieonderzoek. Hij hielp merken succesvolle campagnes te leveren, klantcommunicatie te verbeteren en strategieën te ontwikkelen voor groei. Steve bouwt graag aan relaties vanuit een trusted partner rol door het gezamenlijk dragen van eigenaarschap en het vinden van oplossingen voor de uitdagingen van merken.
“Vanaf mijn eerste gesprekken met DVJ was de onderscheidende ‘DVJ-manier’ meteen duidelijk. Ik was overweldigd door de ongelooflijke innovaties, het gebruik van AI en academische validatie bij elke stap die ten grondslag ligt aan strategische aanbevelingen aan klanten. DVJ doet echt baanbrekende dingen en baant het pad voor merkgroei in de industrie. Ik ben enthousiast dat ik deel uitmaak van het team om rijke en diepere inzichten te leveren aan klanten door middel van DVJ’s unieke aanpak en tools.”
Over DVJ Insights
DVJ Insights is een toonaangevend marktonderzoeks- en analysebureau dat bekend staat om het realiseren van merkgroei en innovatie. De combinatie van kwaliteit, toegevoegde waarde en passie zorgt ervoor dat DVJ Insights bedrijven helpt hun communicatie te verbeteren, sterkere merken te bouwen, meer innovatieve producten en diensten te introduceren en een dieper inzicht in consumentengedrag te verkrijgen. DVJ Insights staat bekend om een innovatieve aanpak en innovatie die voortkomt uit een intensieve samenwerking met de praktijk en de wetenschap en de bereidheid om echt te luisteren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.