Industry Wire

Geplaatst door Kaliber

Nieuw talent gaat voor Kaliber

Deze zomer heeft Kaliber Interactive het team flink uitgebreid met nieuw talent in diverse expertises. Ze verwelkomden Norbert Hoenderop en Hylco Douwes als Backend Developers, Rachel Kocken als Digital Project Manager en Dylan Tijhaar als Designer.

Binnenkort sluiten ook Rose van den Hoven, Producer, en Guido Evertzen, Frontend Developer, zich aan. Eerder dit jaar versterkten ze het team al met Charley Froom, UX Designer en Jarón Barends, Frontend Developer.

Business Director Martin Stiemer licht toe: “De afgelopen maanden hebben we een aantal nieuwe, toonaangevende opdrachtgevers mogen verwelkomen, waaronder Rituals, Asito en Slachtofferhulp. Daarnaast werken we al een tijdje aan merkstrategie en campagnes voor verschillende biermerken uit het portfolio van Royal Swinkels, waaronder La Trappe, Bavaria Global, Habesha, Rodenbach en De Molen. Dit breidt zich steeds verder uit. Met de groeiende vraag vanuit nieuwe én bestaande opdrachtgevers was het tijd om extra slagkracht binnen te halen.”

De nieuwe teamleden aan het woord
Dylan Tijhaar, de nieuwe Designer, vertelt enthousiast: “Ik herken mezelf helemaal in de filosofie van Kaliber: spelend ontdekken en geen idee is te gek of te uitdagend. Dat stimuleert mijn creativiteit enorm.” Dat geldt ook voor het tech team, zegt Backend Developer Hylco Douwes: “Ik koos voor Kaliber omdat hier technologieën worden gebruikt waar ik meer mee wil werken, zoals React en Node. Hier krijg ik de kans om deze technologieën eigen te maken.”

Backend Developer Norbert Hoenderop: “Kaliber is me in korte tijd dierbaar geworden. De inspirerende mensen die hier rondlopen motiveren me als vanzelf om het beste uit mezelf te halen, gewoon door ze bezig te zien. Ik wil hier bij horen; dat gevoel heb ik nergens anders gehad. Ik kan hier mezelf zijn en hoef geen deel van mij bij de voordeur achter te laten omdat ik op ‘kantoor’ ben.”

Digital Project Manager Rachel Kocken sluit zich daarbij aan: “Iedereen is heel open en er heerst een enorm fijne werksfeer. Je voelt je meteen onderdeel van het team waardoor ik veel zin heb om met de projecten aan de slag te gaan.”

Kaliber groeit door
Martin Stiemer: “Met deze nieuwe talenten in ons team zijn we weer helemaal uitgerust om onze accounts optimaal te bedienen. Iedereen brengt frisse energie en nieuwe ideeën mee, wat voor een geweldige boost zorgt.”

De afgelopen jaren is Kaliber gezond gegroeid, vertelt Martin: “Met zo’n 60 collega’s in ons clubhuis zijn we trots op deze ontwikkeling. Onze groei gaat hand in hand met een onverminderde focus op de kwaliteit en creativiteit die ons werk kenmerkt.”

Open vacatures
Kaliber blijft investeren in talent en zoekt momenteel nog een Accountmanager en Backend Developer om het team verder te versterken.

Over Kaliber
Kaliber opereert op het snijvlak van strategie, creatie en technologie en doet dat met de onbevangen creativiteit van de 7-jarige Tommy. Dat levert spannende en effectieve oplossingen voor merken als KLM, Rabobank, bol, Alliander, ICM, Rituals, VodafoneZiggo, Bavaria en Jumbo.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht