ACT.agency wint pitch Noordhoff en start uitrol rebranding

Amsterdam, 17 december 2024 – ACT.agency heeft de pitch gewonnen voor Noordhoff, de grootste educatieve uitgeverij van Nederland. Het bureau is inmiddels gestart met de uitrol van de rebranding van Noordhoff, inclusief de ontwikkeling van de interne en externe campagnes die daarbij horen.
Noordhoff, bekend van leeroplossingen voor het basisonderwijs tot en met hoger onderwijs, kiest voor ACT.agency vanwege de aanpak waarbij advertising, content en technology naadloos samenkomen. ACT.agency is gestart met de opzet van de eerste campagnes. Deze richten zich op versterking van het merk Noordhoff en het intensiveren van de relaties met hun doelgroepen binnen het onderwijs.
Willem Timmer, Head of brand, Partnership & Business Development bij Noordhoff over de keuze voor ACT:
“Bij Noordhoff zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om ons merk te versterken en relevante verhalen te vertellen die onze missie ondersteunen: het ondersteunen en versterken van leraren in Nederland, zodat zij met vertrouwen en inspiratie het verschil kunnen maken. ACT.agency heeft ons overtuigd met hun creatieve aanpak en geïntegreerde visie op advertising, content en technology. We hebben er vertrouwen in dat hun expertise ons zal helpen onze zichtbaarheid te vergroten en onze doelgroepen op een nog effectievere manier te bereiken.”
Kiki Maaskant, Managing Director bij ACT.agency, over de pitchwinst:
“Het winnen van de pitch voor Noordhoff is wederom een mooie mijlpaal voor ons bureau. Noordhoff is een begrip in Nederland. We zijn er trots op dat ze voor ons gekozen hebben. We zien een mooie uitdaging in het vertalen van hun merk naar effectieve, creatieve campagnes, die zowel de educatieve sector als hun commerciële doelgroepen aanspreken. De samenwerking verloopt nu al soepel, en samen gaan we de impact van Noordhoff verder vergroten.”
Impact maken op alle kanalen
ACT.agency gaat in de samenwerking met Noordhoff gebruikmaken van haar bewezen ACT.vertising-methode. Dit betekent dat er een geïntegreerde aanpak komt, waarbij creativiteit en strategie hand in hand gaan, over alle kanalen heen. Door gebruik te maken van een sterke combinatie van advertising en contentmarketing, wil ACT.agency zorgen voor consistente merkcommunicatie die aansluit bij de unieke positionering van Noordhoff in de markt.
Over ACT.agency
ACT.agency staat voor Advertising, Content and Technology. Het creatieve bureau gelooft dat communicatie via een geïntegreerde aanpak ontwikkeld moet worden. Met de ACT.vertising-aanpak zorgt het bureau ervoor dat merken zich strategisch en creatief onderscheiden, always-on communiceren, met technologische tools de kwaliteit weten te waarborgen en zo consistent blijven communiceren op de lange én korte termijn. In het hoofdkantoor in de Amsterdamse Houthavens werken inmiddels dertig mensen op accounts van onder andere Odido, LG, Schiphol, Prénatal, Drukwerkdeal, BaByliss, WereldOuders en nu ook Noordhoff.
Voor meer informatie: https://act.agency/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.