Industry Wire

Geplaatst door CML

25 jaar sterk: Hoe VML en Intershop B2B-commerce hebben getransformeerd ​

In het snel veranderende landschap van B2B-commerce zijn langdurige partnerships zeldzaam. VML en Intershop zijn dé uitzondering op deze regel. Al 25 jaar werken zij samen aan het ontwikkelen van de meest geavanceerde commerce-oplossingen, waarbij de uitrol van internationale webshops een belangrijke kracht is. Dit partnership heeft niet alleen bedrijven getransformeerd, maar heeft ook het vakgebied van B2B-commerce zelf veranderd. ​

Global powerhouse ​
VML is een nieuwe naam in de Nederlandse markt, maar heeft een lange staat van dienst binnen het wereldwijde WPP-netwerk. VML is ‘s-werelds grootste partner voor Customer Experience, Brand Experience en Commerce. VML is meervoudig ‘Intershop Business Partner of the Year’, medeoprichter van de B2B Frontrunners community én Intershop’s Global Platinum Partner. Dit jaar vieren VML en Intershop met trots hun 25-jarige samenwerking. ​

Pioniers in technologie-implementatie ​
VML en Intershop leiden de markt in het ontwikkelen van omni-channel commerce oplossingen voor middelgrote bedrijven en multinationals. Bovendien is het duo de drijvende kracht achter baanbrekende innovaties, de eerste implementatie van het Intershop Order Management System en de introductie van Intershop in de cloud. VML was ook de pionier in het integreren van @SPARQUE.AI voor productaanbevelingen en het implementeren van Intershops’ nieuwste technologie voor een headless storefront. Samen met Intershop heeft VML meer dan 75 webshops geïmplementeerd in verschillende sectoren en regio’s. ​

Ronny Höpfner, VP Channel Development bij Intershop: ​
“De 25-jarige samenwerking tussen Intershop en VML laat zien wat je voor elkaar kunt krijgen als twee bedrijven een gezamenlijke visie en ambitie delen. Door de creatieve ontwerpen van VML te combineren met de technologische kracht en robuustheid van het Intershop Commerce Platform, hebben we continu transformatieve commerce-oplossingen geleverd. Onze duurzame relatie is de hoeksteen van ons succes en een springplank voor toekomstige groei.” ​

Marco Flapper, Strategy Director Commerce bij VML: ​
“Onze samenwerking met Intershop is gebaseerd op wederzijds vertrouwen in elkaar en een gedeelde passie voor technologie. Terwijl we 25 jaar succes vieren, kijken we vol enthousiasme naar de toekomst. Samen blijven we streven naar innovatieve, AI-gedreven en composable commerce-oplossingen. Aan onze klanten en partners – zowel in het verleden als nu – bedankt dat jullie deel uitmaken van deze ongelooflijke reis. Laten we samen de toekomst van B2B-commerce blijven vormgeven.” ​

Over VML
VML is ’s werelds grootste partner voor Customer Experience, Brand Experience en Commerce. Belangrijkste kracht is het bouwen van connected brands en het stimuleren van groei.
VML staat bekend om innovatieve, prijswinnende projecten voor organisaties als Ahold Delhaize, TABS Holland, SPAR, Hästens, Dyson, Nestlé, Rituals, Maxeda, Ayvens en The CocaCola Company.

Wereldwijd heeft VML meer dan 26.000 werknemers in meer dan 150 kantoren in meer dan 60 markten. Samen creëren deze denkers, doeners en vernieuwers waardevolle, inspirerende ervaringen voor consumenten. Alles vanuit de visie dat een bedrijf groeit door mensen en merken met elkaar te verbinden en sterke relaties te bouwen.

VML heeft hoofdkantoren in Kansas City, New York, Detroit, Londen, São Paulo, Shanghai, Singapore, Amsterdam en Sydney en is onderdeel van WPP. Dit netwerk is door Forrester WaveTM uitgeroepen tot marktleider op het gebied van Commerce Services, Global Digital Experience Services, Global Marketing Services en Marketing Measurement & Optimization.

Over Intershop
Intershop, opgericht in Duitsland in 1992 (Prime Standard: ISHA), helpt ambitieuze fabrikanten, groothandelaars en detailhandelaren hun verkoop- en serviceprocessen te digitaliseren, transformeren en versnellen. Met ons geavanceerde B2B-e-commerceplatform, dat is uitgerust met AI-gedreven innovaties en cloud-gebaseerde technologie, stellen we bedrijven in staat hun digitale aanwezigheid te vergroten, klantbelevingen te personaliseren en hun online omzet te verhogen.

Intershop onderscheidt zich door moderne bedrijfscomplexiteiten soepel te organiseren met naadloze integratie, schaalbaarheid en flexibiliteit. Onze composable commerce-benadering combineert standaardmodules en microservice-architecturen met API-gebaseerde flexibiliteit en kant-en-klare B2B-functionaliteiten om snel waarde te creëren.

Met 30 jaar ervaring en een wereldwijd klantenbestand ondersteunen we meer dan 300 bedrijven en worden we erkend als experts in B2B e-commerce en klantportalen. Intershop is ontworpen om uw digitale commerce-strategie naar een hoger niveau te tillen en uw online bedrijf te laten groeien. Meer informatie vindt u op www.intershop.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht