Industry Wire

Geplaatst door Amazon

Amazon ondersteunt voetbalfans tijdens het UEFA Women’s EURO 2025

Nieuwe look voor Amazon’s Vrouwenvoetbalshop gelanceerd in aanloop naar UEFA Women’s EURO 2025 – met een brede selectie aan producten, of je nu thuis kijkt of onderweg, altijd op tijd bezorgd voor de aftrap.

In aanloop naar het UEFA Women’s EURO 2025, dat over minder dan 50 dagen van start gaat, lanceert Amazon als trotse partner van UEFA Women’s Football diverse nieuwe initiatieven voor voetbalfans. Vandaag, op Internationale Vrouwenvoetbaldag, presenteert Amazon een compleet vernieuwde Vrouwenvoetbalshop, gevuld met premium fan-artikelen zoals tv’s, speakers, drankjes en snacks tot aan alle voetbalspullen die je nodig hebt om zelf van de voetbalsport te kunnen genieten.

Vanaf vandaag hebben voetbalfans in Nederland toegang tot een uitgebreide collectie van duizenden voordelige, kwaliteitsproducten met een klantbeoordeling van vier sterren of hoger die fans helpen het maximale uit het toernooi te halen, inclusief de officiële Adidas EUFA Women’s EURO wedstrijdballen. Prime-leden profiteren van snelle levering op geselecteerde artikelen, met gegarandeerde bezorging vóór de start van het wedstrijden. Categorieën zijn onder andere:

– Voor de ultieme thuisbeleving : breng de stadion ervaring naar de bank, met tv’s en speakers van topmerken zoals Hisense.

– Bereid je voor op de wedstrijd : til de borrel naar een hoger niveau met snacks en drankjes die iedereen lekker vindt, met producten van merken als Coca-Cola en Lays.

– Kom in actie : perfecte voetbalproducten voor vrouwen om te trainen, spelen en herstellen – van bekende sportmerken en nieuwe releases van Adidas.

– Extra hard juichen : versterk de sfeer met vuvuzela’s, klappers en andere favoriete fanartikelen.

– Laat jezelf zien : val op in de menigte met teamkleuren, schmink en themakleding.

– Maak herinneringen: leg elk juichmoment vast met camera’s en fotoboeken – en maak van deze momenten blijvende herinneringen.

Maria Giulia Biguzzi , Hoofd van de Amazon’s EU Fan Shop: “Met de gloednieuwe Vrouwenvoetbalshop breiden wij ons aanbod uit met de sportuitrusting om zelf te kunnen voetballen en de focus op het creëren van onvergetelijke ervaringen voor fans. Het historische UEFA Women’s EURO 2022 liet zien dat de support van fans de sport laat groeien en het wereldwijd zorgt voor meer acceptatie en inclusie. De shop is ontworpen om fans te ondersteunen in elke manier van vieren – thuis, onderweg of zelfs bij de wedstrijd, zodat supporters nog groter kunnen uitpakken tijdens UEFA Women’s EURO 2025 en hun cruciale rol in de groei van het vrouwenvoetbal voortzetten.”

De lancering van de Women’s Football Shop vormt het startpunt van bredere initiatieven van Amazon om vrouwenvoetbal te laten groeien. Een recent voorbeeld hiervan is de samenwerking met de UEFA Innovation Hub om onderzoek te doen naar genderongelijkheid in coaching, want de statistiek laat zien dat slechts 4,5% van de coaches in Europa vrouw is. Ook het door AWS ondersteunde initiatief ‘ Off Mute ’ draagt hieraan bij; Off Mute is een digitale tool die ervaringen verzamelt in het vrouwenvoetbal op alle niveaus om obstakels én kansen in kaart te brengen en vormt zo de meest uitgebreide database ooit. Deze inzichten zullen resulteren in bruikbare hulpmiddelen voor UEFA, clubs, coaches en grassroots-organisaties, waarmee zij vrouwelijke spelers beter kunnen ondersteunen. Later dit jaar volgen er nog meer ontwikkelingen.

Voor meer informatie, bezoek de Amazon Vrouwenvoetbalshop http://www.amazon.nl/vrouwenvoetbalshop

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht