Deel dit artikel
-

Details over Emerce’ nieuwe leergang Digital Marketing-strategie

Emerce begint na de zomer een nieuwe, uitgebreide leergang die zich richt op de snel evoluerende wereld van digitale marketingstrategie. Vandaag tonen we enkele inhoudelijke details.

De opleiding vindt plaats op het Emerce-kantoor in Haarlem in de maanden september, oktober en november 2025. De sessies worden om de week gehouden.

De vijfdaagse training van Emerce Academy brengt zestien toonaangevende experts samen en biedt professionals een diepgaand inzicht in de nieuwste ontwikkelingen en trends in het vakgebied.

Het curriculum van Digital Marketing Strategie omvat een strategische mix van expert-sessies, interactieve masterclasses en praktijkcases die deelnemers in staat stellen direct toepasbare kennis op te doen.

Een greep uit de (intense) kennissessies:

  • Tristan Albers van GoSpooky is de aangewezen persoon om in te gaan op de trends die social media en social commerce nu domineren.
  • Charida Dorder, onder meer docent aan Beeckestijn Business School, leert je de AI-readiness van marketingteams bepalen en een implementatieplan optuigen. Erg gewild deze tijd.
  • Adviseur Etienne Donicie brengt je SEO-kennis up to date in de context van AI-search. Op Emerce-events trekt dit thema steeds volle zalen. Immers, ChatGPT zet de searchmarkt op zijn kop. AI’s geven plotseling ántwoorden. Etiennen leert je door dit nieuwe domein navigeren.
  • Francine Bout hielp het YouTube-kanaal van ANWB groeien van vier- naar honderdduizend abonnees. Ze laat zien hoe je video effectief inzet, welke formats en KPI’s ertoe doen en hoe je zichtbaarheid te vergroten.
  • Hoe belangrijk het bouwen van een sterk merk is juíst in een tijd van vluchtige media vertelt Ingmar de Lange. Hij is oprichter van merkenbureau Mountview. Terug naar de basis. Merk. Verhaal. Media-effect.

Elke trainingsdag heeft een specifiek hoofdthema dat vanuit verschillende perspectieven wordt belicht:

Dag 1: Trends en strategie – Een verkenning van technologische ontwikkelingen, AI-implementatie en growth hacking methodieken

Dag 2: Search 3.0 en social content – Diepgaande analyse van de toekomst van zoekmachines, social media en influencer marketing

Dag 3: Digital advertising en data driven marketing – Focus op AI-toepassingen, programmatic advertising en privacy-vraagstukken in data-marketing

Dag 4: Sustainable branding – Innovatieve benaderingen van merkstrategie, performance branding en digitale gebruikerservaringen

Dag 5: Van inzichten naar actie – Praktische implementatie van AI-tools en -inzichten in marketingstrategieën.

Na voltooiing van het programma ontvangen deelnemers een officieel certificaat en premium toegang tot de site en tot het event Digital Marketing Live.

De inschrijving voor de leergang sluit over vier weken, op 16 juli 2025.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond